Bajs, bajs, bajs, bajs, kiss och plutt..
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Bajs, bajs, bajs, bajs, kiss och plutt..

    Det är de orden som väller ur Veras mun för tillfället... jag trodde att kiss och bajsåldern kom mkt mkt senare.

    Här letas det bajs överallt... Ute och går så åååååååh titta BAAAAAAAAAAAAJS på trottoaren (ett torrt höstlöv) osv .. alltså så verbal som ovan är ju inte Vera utan det är bara pointer varianten och ropandes BAJS.

    Dessvärre så uttalar hon bajs klockrent numera, innan var det ju back back...

    Inte så kul när vi cyklar och hon sitter bakom mig i cykelsitsen och letar bajs i mina trosor.. åh titta titta mamma bajs.. eller inget bajs mamma... följt av stånkljud...

    Trevlig midsommar på er alla!
  2. 1
    Bajs, bajs, bajs, bajs, kiss och plutt.. Det är de orden som väller ur Veras mun för tillfället... jag trodde att kiss och bajsåldern kom mkt mkt senare.

    Här letas det bajs överallt... Ute och går så åååååååh titta BAAAAAAAAAAAAJS på trottoaren (ett torrt höstlöv) osv .. alltså så verbal som ovan är ju inte Vera utan det är bara pointer varianten och ropandes BAJS.

    Dessvärre så uttalar hon bajs klockrent numera, innan var det ju back back...

    Inte så kul när vi cyklar och hon sitter bakom mig i cykelsitsen och letar bajs i mina trosor.. åh titta titta mamma bajs.. eller inget bajs mamma... följt av stånkljud...

    Trevlig midsommar på er alla!
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2
    *asg* Nackdelen med barnsits bak på cykeln, alltså!?
  4. 2
    *asg* Nackdelen med barnsits bak på cykeln, alltså!?
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    eller ska vi hellre säga baksidan ;-D

    Jag vill ju att Vera ska åka i kärran med Rut, men det vill inte Vera för Rut är så närgången på henne... ~suckar~
  6. 3
    eller ska vi hellre säga baksidan ;-D

    Jag vill ju att Vera ska åka i kärran med Rut, men det vill inte Vera för Rut är så närgången på henne... ~suckar~
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    ASG! Ingen värdighet får man ha kvar!! Och vad gör man där man sitter på cykeln, svårt då att vända sig om och säga nej och stopp
  8. 4
    ASG! Ingen värdighet får man ha kvar!! Och vad gör man där man sitter på cykeln, svårt då att vända sig om och säga nej och stopp
  9. Medlem sedan
    Mar 2007
    #5
    Jag känner igen detta. Kanske inte hela tiden, men nog pratas det om bajs. Här om dagen så sa E högljutt i affären MAMMA BAJSAT! Det där är nog någon annans unge tänkte jag och försvann in bakom en hylla..... än har han dock inte letat efter bajs i mina underkläder och det är jag mycket tacksam för. Hoppas att detta är ett snabbt övergående intresse hos Vera
  10. 5
    Jag känner igen detta. Kanske inte hela tiden, men nog pratas det om bajs. Här om dagen så sa E högljutt i affären MAMMA BAJSAT! Det där är nog någon annans unge tänkte jag och försvann in bakom en hylla..... än har han dock inte letat efter bajs i mina underkläder och det är jag mycket tacksam för. Hoppas att detta är ett snabbt övergående intresse hos Vera
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Barn säger ju de konstigaste sakerna.....!!
    Påminner mig om 2ggr jag sövt Ines och min mage kurrat, då säger hon glatt och högt "mamma pruttar!" ! Tur att vi varit själva!
  12. 6
    Barn säger ju de konstigaste sakerna.....!!
    Påminner mig om 2ggr jag sövt Ines och min mage kurrat, då säger hon glatt och högt "mamma pruttar!" ! Tur att vi varit själva!
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Vera är min idol!!
  14. 7
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Vera är min idol!!

Liknande trådar

  1. bajs bajs bajs =(( *amningen igen*
    By Elin Solstråle in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-12-05, 14:56
  2. bajs bajs...lillkillen är nog magsjuk
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 18:12
  3. Bajs på natten??! Råd om löst bajs?
    By Bombina in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-01, 15:34
  4. Bajs, bajs,--extremt OT och äckligt
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 16:53
  5. Bajs o lite mera bajs
    By Leos mamma 050427 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 12:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar