Ngn inne så här dags??
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Ngn inne så här dags??

    Eller är ni ute och firar?? Själv har jag varit hemma och tagit det lungt. Var en sväng hon mina päron men vi gjorde inget speciellt. Vad har ni hittat på idag?
    Lev livet, låt inte livet leva dig
    http://livnjutaren.blogspot.com/
  2. 1
    Ngn inne så här dags?? Eller är ni ute och firar?? Själv har jag varit hemma och tagit det lungt. Var en sväng hon mina päron men vi gjorde inget speciellt. Vad har ni hittat på idag?
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Ätit grekiskt, renverat och tagit hand om tvätten, inget firande alls.
  4. 2
    Ätit grekiskt, renverat och tagit hand om tvätten, inget firande alls.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Mmmm..vad blev det för gott??
  6. 3
    Mmmm..vad blev det för gott??
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4
    Bara till hälften, tittar på V samtidigt! Har firat lite med familjen+mina föräldrar, nu sover barnen och maken jobbar!
  8. 4
    Bara till hälften, tittar på V samtidigt! Har firat lite med familjen+mina föräldrar, nu sover barnen och maken jobbar!
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5
    Souvlaki, dolmades, tsatsiki, melizanosalata, feta, salata, psomaki, melizanes kai krasi
  10. 5
    Souvlaki, dolmades, tsatsiki, melizanosalata, feta, salata, psomaki, melizanes kai krasi
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Haft en underbar dag först en midsommarlunch hemma, sedan kom traktor m. släp och hämtade alla barnen...jag och maken åkte efter med bil.
    Upp till bygdegården och lekte!
    Det var fiskdamm,boll o pilkastning,lotterier och chokladhjul
    Sedan hem och grilla lättrökt karre med tillbehör, ungarna klädde vår egen midsommarstång, och sedan somnade de som små änglar
    Nu har maken varit borta på fest ett par timmar men han ringde nu och är på väg hem, ska ta fram glass och godis och så ska vi spela det nya ps3 spelet! hur mås det själv?
  12. 6
    Haft en underbar dag först en midsommarlunch hemma, sedan kom traktor m. släp och hämtade alla barnen...jag och maken åkte efter med bil.
    Upp till bygdegården och lekte!
    Det var fiskdamm,boll o pilkastning,lotterier och chokladhjul
    Sedan hem och grilla lättrökt karre med tillbehör, ungarna klädde vår egen midsommarstång, och sedan somnade de som små änglar
    Nu har maken varit borta på fest ett par timmar men han ringde nu och är på väg hem, ska ta fram glass och godis och så ska vi spela det nya ps3 spelet! hur mås det själv?
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Gästerna pös nyss hem, ena barnet hann somna i soffan innan

    Vi har käkat gott, skrattat en massa, gått en promenad, ätit mer gott, skrattat ännu mer...
  14. 7
    Gästerna pös nyss hem, ena barnet hann somna i soffan innan

    Vi har käkat gott, skrattat en massa, gått en promenad, ätit mer gott, skrattat ännu mer...
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    Den zilebo,....katholou!!! Nopp..inte det minsta
  16. 8
    Den zilebo,....katholou!!! Nopp..inte det minsta
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9
    Låter helt underbart det där. Knappast att min dag varit sån.. Vad är det för spel om man får fråga??
  18. 9
    Låter helt underbart det där. Knappast att min dag varit sån.. Vad är det för spel om man får fråga??
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10
    Härligt...som midsommar ska vara.
  20. 10
    Härligt...som midsommar ska vara.
  21. Mr Z
    #11
    Så nu kan du bara vara alltså
  22. 11
    Så nu kan du bara vara alltså
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    Nja, mitt egna barn ska i säng och lite fler glas och tallrikar ska in i diskmaskinen... men jag hoppas att maken är jättesugen på de bitarna så jag kan ta chipsskålen
  24. 12
    Nja, mitt egna barn ska i säng och lite fler glas och tallrikar ska in i diskmaskinen... men jag hoppas att maken är jättesugen på de bitarna så jag kan ta chipsskålen
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    mnenar du biten med trötta barn?

    Jag är också trött. Barnen hade springtävling uppför en kulle.... och jag ville inte vara sämre *pust*
  26. 13
    mnenar du biten med trötta barn?

    Jag är också trött. Barnen hade springtävling uppför en kulle.... och jag ville inte vara sämre *pust*
  27. Medlem sedan
    Dec 2001
    #14
  28. 14
  29. Medlem sedan
    Jun 2007
    #15
    Bilspel jag är såld på sånna...nu kom maken hem, så bajbaj och kram på dig!!
  30. 15
    Bilspel jag är såld på sånna...nu kom maken hem, så bajbaj och kram på dig!!
  31. Medlem sedan
    Jun 2007
    #16
    Klart man inte ska. Jag älskar midsommar
  32. 16
    Klart man inte ska. Jag älskar midsommar
  33. Mr Z
    #17
    Klart han är en god make och löser det så du kan äta chips
  34. 17
    Klart han är en god make och löser det så du kan äta chips
  35. Medlem sedan
    Aug 2006
    #18
    Jag fick borsta tänderna på grabben i alla fall ,)
  36. 18
    Jag fick borsta tänderna på grabben i alla fall ,)
  37. ÅJ67 m 3 kidz
    #19
    Inget särskilt alls faktiskt, sovit middag två gånger men inte hjälpte det. Jag är fortfarande trött, funderar på att dra mig tillbaka till sängen med en bok, maken sitter och tittar på rally och det är jag måttligt road av.
  38. 19
    Inget särskilt alls faktiskt, sovit middag två gånger men inte hjälpte det. Jag är fortfarande trött, funderar på att dra mig tillbaka till sängen med en bok, maken sitter och tittar på rally och det är jag måttligt road av.
  39. Medlem sedan
    Aug 2006
    #20
    Nu är han i säng, och plötsligt lockar inte chipsskålen längre... Jag vill SOVA!
  40. 20
    Nu är han i säng, och plötsligt lockar inte chipsskålen längre... Jag vill SOVA!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Dags för lite movment här inne...
    By MissyMK in forum _0806 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-25, 09:18
  2. Dags att stanna inne
    By Achelois in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 19:28
  3. Sol ute och sol inne
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-14, 17:11
  4. Var inne på
    By suziq in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 12:02
  5. ny här inne...
    By maria_n in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-09, 09:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar