Allergi!
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Allergi!

    Jesper har kliat sig i ögonen lite till o från i en vecka. Imorse var han och jag ute och gick en runda i denna underbara sommarmorgon. Landet, torrt, soligt, nyslagt hö och det doftade sommar! Sen tog det ca 30 min när vi kom hem så svullnade hans ögon upp och han kliade o kliade sig. Sen pep näsan, så att han sa att han hade en mus i den Ringde läkaren som skrev ut Clarityl. Har inte tidigare haft någon allergi, men detta var inget att ta fel på! Någon annans om också har allergi? Tror ni det går över med åldern, eller är det något han måste dras med?
    Det är bara döda fiskar som simmar medströms...
  2. 1
    Allergi! Jesper har kliat sig i ögonen lite till o från i en vecka. Imorse var han och jag ute och gick en runda i denna underbara sommarmorgon. Landet, torrt, soligt, nyslagt hö och det doftade sommar! Sen tog det ca 30 min när vi kom hem så svullnade hans ögon upp och han kliade o kliade sig. Sen pep näsan, så att han sa att han hade en mus i den Ringde läkaren som skrev ut Clarityl. Har inte tidigare haft någon allergi, men detta var inget att ta fel på! Någon annans om också har allergi? Tror ni det går över med åldern, eller är det något han måste dras med?
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    MIn lillebror var allergisk på det viset när han var liten och det växte bort, så det kan göra det i alla fall. Själv blev jag allergisk efter 30.
  4. 2
    MIn lillebror var allergisk på det viset när han var liten och det växte bort, så det kan göra det i alla fall. Själv blev jag allergisk efter 30.

Liknande trådar

  1. Allergi?
    By maylin in forum _97 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-29, 12:33
  2. Råg allergi
    By maylin in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-11, 09:52
  3. Allergi
    By Beettaan in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 14:25
  4. Allergi
    By khimera in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-20, 08:19
  5. Ute-allergi?
    By Majsan m H&S in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 09:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar