hej allahopa!
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    hej allahopa!

    Har varit borta jättelänge, ni har säkert glömt bort mig!!

    I ärlighetens namn hade jag glömt bort AFF lite, har flyttat till ny stad, blivit särbo, och allt möjligt, så det har tagit det mesta av hjärnkapaciteten... =)

    Men intet nytt att förtälja, Fille går, går på dagis, vägrar prata (annat än när han ropar på hunden: Aiiisaaa, hohoooo) och har fått eget rum. Själv har jag sommarlov, väntar på besked om jag kommer in på utbildning till hösten.

    Kram!
  2. 1
    hej allahopa! Har varit borta jättelänge, ni har säkert glömt bort mig!!

    I ärlighetens namn hade jag glömt bort AFF lite, har flyttat till ny stad, blivit särbo, och allt möjligt, så det har tagit det mesta av hjärnkapaciteten... =)

    Men intet nytt att förtälja, Fille går, går på dagis, vägrar prata (annat än när han ropar på hunden: Aiiisaaa, hohoooo) och har fått eget rum. Själv har jag sommarlov, väntar på besked om jag kommer in på utbildning till hösten.

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Hej! Klart vi inte glömt dig! Låter som ni har fullt upp! Här har vi också full rulle med en liten Tella som hinner överallt! Vad är det för utbildning du sökt? (nyfiken!)

    Kram!
  4. 2
    Hej! Klart vi inte glömt dig! Låter som ni har fullt upp! Här har vi också full rulle med en liten Tella som hinner överallt! Vad är det för utbildning du sökt? (nyfiken!)

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3
    Inte har vi glömt dig inte :-)! Skönt med sommarlov...håller tummarna för att du kommer in på utbildningen :-)! Kram kram!
  6. 3
    Inte har vi glömt dig inte :-)! Skönt med sommarlov...håller tummarna för att du kommer in på utbildningen :-)! Kram kram!
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Nähärå vi har inte alls glömt dig Kul med lite uppdatering från dig. Låter som det händer mycket i ert liv. Spännande med utbildning! Jag har precis gått på extremt efterlängtad semester, känner mig så glad!!! Till hösten ska Dina börja på dagis.
    KRAM
  8. 4
    Nähärå vi har inte alls glömt dig Kul med lite uppdatering från dig. Låter som det händer mycket i ert liv. Spännande med utbildning! Jag har precis gått på extremt efterlängtad semester, känner mig så glad!!! Till hösten ska Dina börja på dagis.
    KRAM
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5
    vad kul att jag inte vart bortglömd! =) Det är tandsköterskeutbildning på distans, och det verkar väl inte jättelovande... 80 sökande på 30 platser, och alla är behöriga... men men, den som lever...
  10. 5
    vad kul att jag inte vart bortglömd! =) Det är tandsköterskeutbildning på distans, och det verkar väl inte jättelovande... 80 sökande på 30 platser, och alla är behöriga... men men, den som lever...
  11. Medlem sedan
    Apr 2007
    #6
    Det är nog en roligt utbildning, har en svägerska som gått nåt liknande, tror det var via YR (- heter det så??)

    Håller tummarna!
  12. 6
    Det är nog en roligt utbildning, har en svägerska som gått nåt liknande, tror det var via YR (- heter det så??)

    Håller tummarna!
  13. Medlem sedan
    Mar 2006
    #7
    KY, heter det, kvalificerad yrkesutbildning... Fick brev igår om att jag inte kommit in, inte ens reserv... Surt, men inte jordens undergång...
  14. 7
    KY, heter det, kvalificerad yrkesutbildning... Fick brev igår om att jag inte kommit in, inte ens reserv... Surt, men inte jordens undergång...
  15. Medlem sedan
    Apr 2007
    #8
    Ja just ja, KY (yr är vad jag är ) Trist att du inte kom in!
  16. 8
    Ja just ja, KY (yr är vad jag är ) Trist att du inte kom in!

Liknande trådar

  1. Hej allahopa!
    By odin in forum Många barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 22:23
  2. Hej hej allahopa!
    By vicke in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 23:01
  3. Hej allahopa!!
    By Nyttiga Bettan in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 14:25
  4. Hej Allahopa!!
    By Johannaaa in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 12:21
  5. tack allahopa
    By Myzan o Co in forum _03 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-12, 21:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar