Här var det inte mycket liv :)
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 1999
    #1

    Här var det inte mycket liv :)

    Vet ni, nu har jag jobbat bort min akutlista och jag har _jättemycket_ övertid att ta ut, så nu sk***r jag i att jobba mer den här veckan och tar semester nu! Inte så dumt va´?

    Glad sommar på er allihop! Hoppas sommarvärmen fortsätter även fast jag är ledig

    Kram!
    Jag syr kläder till egna och andras barn. Mina med- och motgångar beskriver jag i min syblogg. Välkommen in!
  2. 1
    Här var det inte mycket liv :) Vet ni, nu har jag jobbat bort min akutlista och jag har _jättemycket_ övertid att ta ut, så nu sk***r jag i att jobba mer den här veckan och tar semester nu! Inte så dumt va´?

    Glad sommar på er allihop! Hoppas sommarvärmen fortsätter även fast jag är ledig

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Härligt! Vi har två veckor kvar så jag hoppas verkligen att vädret håller i sig.

    Jag är inte tillgänglig för lunch förrän vecka 32-33 eller däromkring - när börjar .du jobba? Kul att ha en lunch date att se fram emot
  4. 2
    Härligt! Vi har två veckor kvar så jag hoppas verkligen att vädret håller i sig.

    Jag är inte tillgänglig för lunch förrän vecka 32-33 eller däromkring - när börjar .du jobba? Kul att ha en lunch date att se fram emot
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3
    Åh, det låter härligt med semester - säger jag som ändå inte jobar för tillfället Men ja ser fram emot makens semester som börjar på måndag.
    Håller mest på att mentalt ställa in mig för flytten, på tisdag bär det av!
  6. 3
    Åh, det låter härligt med semester - säger jag som ändå inte jobar för tillfället Men ja ser fram emot makens semester som börjar på måndag.
    Håller mest på att mentalt ställa in mig för flytten, på tisdag bär det av!
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4
    Hej hej, vi tittar in ibland, men knappt svara nånstans längre...

    Försöker få vardagen att gå ihop med tre barn hemma. En bebis som helst ska va inomhus, en 2-åring som BARA vill bada/va på stranden och en 8-åring going on 15 som bara tjurar, säger emot och vill bara ifred.
    suck säger jag bara...
  8. 4
    Hej hej, vi tittar in ibland, men knappt svara nånstans längre...

    Försöker få vardagen att gå ihop med tre barn hemma. En bebis som helst ska va inomhus, en 2-åring som BARA vill bada/va på stranden och en 8-åring going on 15 som bara tjurar, säger emot och vill bara ifred.
    suck säger jag bara...
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Hej hej! Jag har haft fullt upp med jobbet. Nu senast har jag varit iväg på konferens. Maken har varit hemma och vabbat med febriga barn och jag är taximamman som kommer med andan i halsen. Men nu tänker jag ändra tempo och varva ned inför semestern. Kanske Lova eller nån annan känner för att luncha någon dag?
    För visst är det härligt med sommar! Njut nu, alla härliga mammor o barn!
  10. 5
    Hej hej! Jag har haft fullt upp med jobbet. Nu senast har jag varit iväg på konferens. Maken har varit hemma och vabbat med febriga barn och jag är taximamman som kommer med andan i halsen. Men nu tänker jag ändra tempo och varva ned inför semestern. Kanske Lova eller nån annan känner för att luncha någon dag?
    För visst är det härligt med sommar! Njut nu, alla härliga mammor o barn!
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    Jag lunchar gärna! Nu är det två veckor kvar innan semester för min del.

    Tisdag den 7:e kan jag dock inte alls, på inga vis eller överhuvudtaget för då ska jag åka till Arlanda och hämta min son!!! Planet landar 12.10 och jag lär väl bänka mig i fiket strax efter gryningen, ha ha!

    En måndag eller onsdag går bättre!
  12. 6
    Jag lunchar gärna! Nu är det två veckor kvar innan semester för min del.

    Tisdag den 7:e kan jag dock inte alls, på inga vis eller överhuvudtaget för då ska jag åka till Arlanda och hämta min son!!! Planet landar 12.10 och jag lär väl bänka mig i fiket strax efter gryningen, ha ha!

    En måndag eller onsdag går bättre!

Liknande trådar

  1. Inte så mycket liv...
    By S-mamman in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-08, 07:48
  2. Jag är inte här så mycket
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 08:45
  3. Händer inte mycket här inte
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-04, 22:06
  4. Inte mycket liv här...
    By Marisan in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-28, 20:53
  5. Att inte äta för mycket
    By Misan med 4 killar in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-25, 09:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar