Snart födelsedag...
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Snart födelsedag...

    Ja nu är det snart dags för 5-årsdagen ju!!! Jösses, är de verkligen så stora?!

    Tindra önskar sig en kamera i födelsedagspresent och jag tror vi ska försöka skramla ihop till en... Hon snor ju min hela tiden!!!
    Av oss fick hon en cykel i våras i förskott, så det blir bara nåt litet...

    Vad önskar sig era blivande 5-åringar?
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  2. 1
    Snart födelsedag... Ja nu är det snart dags för 5-årsdagen ju!!! Jösses, är de verkligen så stora?!

    Tindra önskar sig en kamera i födelsedagspresent och jag tror vi ska försöka skramla ihop till en... Hon snor ju min hela tiden!!!
    Av oss fick hon en cykel i våras i förskott, så det blir bara nåt litet...

    Vad önskar sig era blivande 5-åringar?
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Ja, tänk vad stora de börjar bli!
    Jag vet faktiskt inte alls vad Leon önskar sig i år men han kommer få en hockeymålvaktsutrustning och ett par fotbollshandskar. Han har redan haft sitt kalas för kompisarna eftersom så många åker bort över sommaren och det var riktigt lyckat (om en lite omtumlande medan det pågår). I år var det superhjältetema och barnen höll på att sätta hjärtat i halsgropen när det stora monstret kom utrusande ur buskarna när de intet ont anande stod där och sprutade med vattenpistolerna .
    Kamera är ju jättebra! Leon fick en förra året och han använde den flitigt över sommaren men sedan föll den i glömska. Nu vill han använda den men vi kan inte hitta laddaren :O. Det känns som om det räcker väl med ett paket för de har ju så oändligt mycket saker, i alla fall här hemma. På tal om cykel så lossnade det för Leon förra veckan så nu cyklar han, egentligen helt utan övning märkligt nog. Mogen helt enkelt antar jag?! Kul är det i alla fall! Hoppas ni njuter av sommaren och får en lysande födelsedag vad det lider!
  4. 2
    Ja, tänk vad stora de börjar bli!
    Jag vet faktiskt inte alls vad Leon önskar sig i år men han kommer få en hockeymålvaktsutrustning och ett par fotbollshandskar. Han har redan haft sitt kalas för kompisarna eftersom så många åker bort över sommaren och det var riktigt lyckat (om en lite omtumlande medan det pågår). I år var det superhjältetema och barnen höll på att sätta hjärtat i halsgropen när det stora monstret kom utrusande ur buskarna när de intet ont anande stod där och sprutade med vattenpistolerna .
    Kamera är ju jättebra! Leon fick en förra året och han använde den flitigt över sommaren men sedan föll den i glömska. Nu vill han använda den men vi kan inte hitta laddaren :O. Det känns som om det räcker väl med ett paket för de har ju så oändligt mycket saker, i alla fall här hemma. På tal om cykel så lossnade det för Leon förra veckan så nu cyklar han, egentligen helt utan övning märkligt nog. Mogen helt enkelt antar jag?! Kul är det i alla fall! Hoppas ni njuter av sommaren och får en lysande födelsedag vad det lider!
  5. Medlem sedan
    Aug 1999
    #3
    Thea önskar sig bara kulor, men vi tyckte det blev lite lite faktiskt, så vi har köpt en ny 16" cykel till henne, den hon har är ruskigt skralltig. Och nästa år har hon en "nästintill" ny 20" som hänger i garaget!
  6. 3
    Thea önskar sig bara kulor, men vi tyckte det blev lite lite faktiskt, så vi har köpt en ny 16" cykel till henne, den hon har är ruskigt skralltig. Och nästa år har hon en "nästintill" ny 20" som hänger i garaget!
  7. Medlem sedan
    Apr 2001
    #4
    Här det blir det en ny cykle...den skulle eg komma nästa år,men fick köpa en nästan ny av en bekant...
  8. 4
    Här det blir det en ny cykle...den skulle eg komma nästa år,men fick köpa en nästan ny av en bekant...
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Har jättesvårt att hitta på något. Men vi köpte en ny cykel i början av sommaren och i oktober ska jag och Elias åka till Stockholm för att se Walking with Dinosaurs så det får nog räknas som hans födelsedagspresent..

    Fattar inte vart tiden har tagit vägen! Inte ska de redan vara 5 år gamla heller!!
  10. 5
    Har jättesvårt att hitta på något. Men vi köpte en ny cykel i början av sommaren och i oktober ska jag och Elias åka till Stockholm för att se Walking with Dinosaurs så det får nog räknas som hans födelsedagspresent..

    Fattar inte vart tiden har tagit vägen! Inte ska de redan vara 5 år gamla heller!!

Liknande trådar

  1. Snart födelsedag
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 19:19
  2. Födelsedag snart
    By JEMA in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 21:07
  3. Snart födelsedag
    By maylin in forum _99 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 14:16
  4. Snart födelsedag
    By Pansen in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 08:23
  5. Snart födelsedag..
    By Jenny+fyra kottar in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 05:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar