Stockholmstips?
Autismspektrum
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Stockholmstips?

    Jag o 4 av barnen åker till Sthlm några dagar i sommar. Maken stannar hemma med två av sönerna som inte har nåt intresse av att åka ner. Jag har ju våra två vuxna döttrar i Sthlm som vi ska vara med, de är här uppe hos oss nu, men skulle gärna vilja ha tips på sådant man kan göra.. Vi kommer att bo mitt i stan och går på Gröna Lund o kanske åker ut till Fjäderholmarna någon dag också.

    Men som sagt, tips på vad vi mera kan göra mottages tacksamt. Tyvärr hamnar jag gärna i affärer (o handlar för mkt ),så det vore roligt att hitta på andra grejer också.
  2. 1
    Stockholmstips? Jag o 4 av barnen åker till Sthlm några dagar i sommar. Maken stannar hemma med två av sönerna som inte har nåt intresse av att åka ner. Jag har ju våra två vuxna döttrar i Sthlm som vi ska vara med, de är här uppe hos oss nu, men skulle gärna vilja ha tips på sådant man kan göra.. Vi kommer att bo mitt i stan och går på Gröna Lund o kanske åker ut till Fjäderholmarna någon dag också.

    Men som sagt, tips på vad vi mera kan göra mottages tacksamt. Tyvärr hamnar jag gärna i affärer (o handlar för mkt ),så det vore roligt att hitta på andra grejer också.
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    Jag rekommenderar verkligen Tom Tits i Södertälje om barnen gillar expreriment och vetenskapsgrejer...Kolla på hemsidan. Det går ju tåg från Stockholm till Södertälje och tar inte allt för lång tid.

    vasamuseet gillade min son skarpt också.

    Anette R
  4. 2
    Jag rekommenderar verkligen Tom Tits i Södertälje om barnen gillar expreriment och vetenskapsgrejer...Kolla på hemsidan. Det går ju tåg från Stockholm till Södertälje och tar inte allt för lång tid.

    vasamuseet gillade min son skarpt också.

    Anette R
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Hur gamla är barnen?
  6. 3
    Hur gamla är barnen?
  7. Medlem sedan
    Nov 2008
    #4
    ok, tack!
  8. 4
    ok, tack!
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    9,12,16,17.
  10. 5
    9,12,16,17.
  11. Medlem sedan
    Feb 2008
    #6
    Det är inte mycket till tips, men vi kanske kunde ordna en träff vid Tantos minigolf, för dem som är kvar i stan och vill ses, eller se dig och några av dina ongar?

    Det går att bada och sola där, och minigolfsfiket är trevligt och billigt.
  12. 6
    Det är inte mycket till tips, men vi kanske kunde ordna en träff vid Tantos minigolf, för dem som är kvar i stan och vill ses, eller se dig och några av dina ongar?

    Det går att bada och sola där, och minigolfsfiket är trevligt och billigt.
  13. Medlem sedan
    Sep 2003
    #7
    Fåfängan, ett utecafé med utsikt över stan och bra med svängrum för ungar i alla åldrar

    Kulturhuset har mkt kul för barn och unga, kolla deras webbplats

    Rosendals trädgårdscafé

    Tekniska muséet

    Parkteatern föreställningar - helt gratis och man behöver itne boka plats! se http://www.stadsteatern.stockholm.se...atern.asp&main

    Hyr kanot och paddla vid Djurgården och se stan från vattnet
  14. 7
    Fåfängan, ett utecafé med utsikt över stan och bra med svängrum för ungar i alla åldrar

    Kulturhuset har mkt kul för barn och unga, kolla deras webbplats

    Rosendals trädgårdscafé

    Tekniska muséet

    Parkteatern föreställningar - helt gratis och man behöver itne boka plats! se http://www.stadsteatern.stockholm.se...atern.asp&main

    Hyr kanot och paddla vid Djurgården och se stan från vattnet
  15. Medlem sedan
    Nov 2008
    #8
    Tack för tipsen.. Får klura lite på det här..
  16. 8
    Tack för tipsen.. Får klura lite på det här..

Liknande trådar

  1. stockholmstips?
    By Malin IGAF in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-04, 15:50
  2. Stockholmstips?
    By tistel in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 19:02
  3. Stockholmstips??
    By SANDEE in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-07-04, 13:38
  4. stockholmstips
    By bmw801 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 21:36
  5. Stockholmstips!
    By annmob in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 11:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar