Nu VET vi kön och Rul är färdigt
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Nu VET vi kön och Rul är färdigt

    Hej på er alla december mammor

    Nu har vi varit på rutin ultraljudet och allt såg bra ut.. har fått en ny ultraljuds tid just för att kolla hjärtat eftersom jag /vi bett om de då Gabriel föddes med hjärtfel men hittentills vad de såg så såg allt bra ut..Så bf är 1 DECEMBER

    och vi väntar en Pojke...de var lite svårt att undgå vilket kön de va eftersom vi såg pillekille pungen hänga där hehe och hanva busig som snurra runt och for...... nu vet jag att han kommer komma i slutet på november eftersom vi kommer snittas med planetar snitt ca 2 veckor innan men de är hos er jag nu tillhör ändå känns de som.


    Hoppas ni har de bra i värmen


    Kram en stolt blivande 5 barns mamma Åsa
    Bloggar på: http://familjennore.bloggagratis.se/

    Även blogg av tankar kring sorgen/Tankar att mista sitt barn : http://livetutanmittbarn.bloggagratis.se/
  2. 1
    Nu VET vi kön och Rul är färdigt Hej på er alla december mammor

    Nu har vi varit på rutin ultraljudet och allt såg bra ut.. har fått en ny ultraljuds tid just för att kolla hjärtat eftersom jag /vi bett om de då Gabriel föddes med hjärtfel men hittentills vad de såg så såg allt bra ut..Så bf är 1 DECEMBER

    och vi väntar en Pojke...de var lite svårt att undgå vilket kön de va eftersom vi såg pillekille pungen hänga där hehe och hanva busig som snurra runt och for...... nu vet jag att han kommer komma i slutet på november eftersom vi kommer snittas med planetar snitt ca 2 veckor innan men de är hos er jag nu tillhör ändå känns de som.


    Hoppas ni har de bra i värmen


    Kram en stolt blivande 5 barns mamma Åsa
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Grattis till en son på väg!

    Vårt RUL är i nästa vecka. Ser fram emot det, även om vi gjort ett par redan.

    Idag är det BM och hjärtljud. Antar att vi kommer kolla järnvärdet också eftersom det gått ned massor, samt att jag ska be om att kolla urinsticka bara av ren paranoia.
  4. 2
    Grattis till en son på väg!

    Vårt RUL är i nästa vecka. Ser fram emot det, även om vi gjort ett par redan.

    Idag är det BM och hjärtljud. Antar att vi kommer kolla järnvärdet också eftersom det gått ned massor, samt att jag ska be om att kolla urinsticka bara av ren paranoia.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    åhh grattis! mysigt med en liten bebis pojk!!! kommer du snittas pga. myomet?

    kram kram
  6. 3
    åhh grattis! mysigt med en liten bebis pojk!!! kommer du snittas pga. myomet?

    kram kram
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Va roligt! Grattis till att allt såg bra ut och till SONEN!! =)

    Själv fick vi kallelsen idag, den 20 juli är de vår tur och vi hoppas kunna få reda på vem som gömmer sig därinne =)
  8. 4
    Va roligt! Grattis till att allt såg bra ut och till SONEN!! =)

    Själv fick vi kallelsen idag, den 20 juli är de vår tur och vi hoppas kunna få reda på vem som gömmer sig därinne =)
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Grattis!
    Vad skönt att allt bra! :-)
    Då är vi 2 st härinne som vet att vi väntar killar!
  10. 5
    Grattis!
    Vad skönt att allt bra! :-)
    Då är vi 2 st härinne som vet att vi väntar killar!
  11. Medlem sedan
    Apr 2009
    #6
    Grattis! Kul att få se den lille. Vi ska på rul nästa torsdag och har tänkt å få veta könet vi också.
  12. 6
    Grattis! Kul att få se den lille. Vi ska på rul nästa torsdag och har tänkt å få veta könet vi också.
  13. Medlem sedan
    Sep 2001
    #7
    vad roligt. grattis grattis. själva ska vi göra rul den 20, vi har kollat med de tidigare men den här gången får vi se hur vi gör.
  14. 7
    vad roligt. grattis grattis. själva ska vi göra rul den 20, vi har kollat med de tidigare men den här gången får vi se hur vi gör.

Liknande trådar

  1. Färdigt!
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-28, 21:02
  2. Nu var det färdigt!!
    By karlström in forum Separation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 15:47
  3. Färdigt!
    By -texas- in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 17:26
  4. Nu är ul.färdigt
    By engelnore in forum Änglabarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-12-23, 20:38
  5. Nu är Mr färdigt
    By engelnore in forum _0605 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 14:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar