får inte bada!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    får inte bada!

    suck!! Sonen har en kompis här och hon får inte bada! Vi har poolen uppe och det enda de vill är att bada. Jag tycker att de kan vara ute och leka, men vad gör man? Hon är inte sjuk eller så, det är bara så att mamman tycker att de kan göra något annat... Ibland undrar man...
  2. 1
    får inte bada! suck!! Sonen har en kompis här och hon får inte bada! Vi har poolen uppe och det enda de vill är att bada. Jag tycker att de kan vara ute och leka, men vad gör man? Hon är inte sjuk eller så, det är bara så att mamman tycker att de kan göra något annat... Ibland undrar man...
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    men det är ju tortyr!... finns det absolut ingen förklaring från mamman?...
  4. 2
    men det är ju tortyr!... finns det absolut ingen förklaring från mamman?...
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Varför vill hon inte att de ska bada? Hur många såna här dagar har vi? Både jag och minsting ligger i blöt så mkt det bara går Toppen ju
  6. 3
    Varför vill hon inte att de ska bada? Hur många såna här dagar har vi? Både jag och minsting ligger i blöt så mkt det bara går Toppen ju
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    ursäkta? det är 30 grader varmt, ni har pool, du är hemma och kan kolla ... å då får barnet inte bada?????

    är hon rädd för solen? går jättebra att bada i tshirt.
  8. 4
    ursäkta? det är 30 grader varmt, ni har pool, du är hemma och kan kolla ... å då får barnet inte bada?????

    är hon rädd för solen? går jättebra att bada i tshirt.
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Men, varför inte i denna hetta?
  10. 5
    Men, varför inte i denna hetta?
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6
    hon kom! Tjejen ringde och tjatade på mamman, mamman vägrade att komma med badkläder, men hör och häpna, hon kom med badkläder!!! De har nu skitkul i poolen, så klart. Mamman var väldigt arg på sin dotter när hon kom. Jag fattar ingenting!
  12. 6
    hon kom! Tjejen ringde och tjatade på mamman, mamman vägrade att komma med badkläder, men hör och häpna, hon kom med badkläder!!! De har nu skitkul i poolen, så klart. Mamman var väldigt arg på sin dotter när hon kom. Jag fattar ingenting!

Liknande trådar

  1. Hon gillar inte å bada =(
    By Hannnnnnna in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-11-17, 09:56
  2. Vill inte bada...
    By -Fluffyn- in forum _0605 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 23:22
  3. När är det inte ok att bada
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 20:58
  4. Inte bada?
    By Maria 77 in forum Höftluxationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 01:09
  5. Inte bada med avlsag *förstår inte*
    By Ponder m Prinsen 14/6 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 23:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar