Idag fyller Totte halv1 :D
_0812 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Idag fyller Totte halv1 :D

    Grattis min lilla skrutt. 6månader tänk så fort det gått och ändå känns det som om han alltid funnits. Så självklar han är i vår lilla familj. Idag är vi bjudna på resturang av farmor och farfar som firar bröllopsdag så det passar ju bra

    Passar även på att säga tack till alla er underbara AFF-vänner för den här tiden som varit. Skönt att fått gnälla och glädjas åt allt som händer under en graviditet och första bäbistid. Hoppas det blir många halvår till även om man har mindre och mindre tid att sitta framför datorn...
  2. 1
    Idag fyller Totte halv1 :D Grattis min lilla skrutt. 6månader tänk så fort det gått och ändå känns det som om han alltid funnits. Så självklar han är i vår lilla familj. Idag är vi bjudna på resturang av farmor och farfar som firar bröllopsdag så det passar ju bra

    Passar även på att säga tack till alla er underbara AFF-vänner för den här tiden som varit. Skönt att fått gnälla och glädjas åt allt som händer under en graviditet och första bäbistid. Hoppas det blir många halvår till även om man har mindre och mindre tid att sitta framför datorn...
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2
    Grattis Totte på halv-1 dagen!!!
    Hoppas oxå på många många fler halvår med mina nya vänner!
    Linda har firat sin kompis med glass i dag.
    Hon är helt galen i oatlys mjölkfria jordgubbsglass!
    (hon får mjölkfri för att det stinker så när hon spyar när hon får mjölk)

    KRAAAAM!!
  4. 2
    Grattis Totte på halv-1 dagen!!!
    Hoppas oxå på många många fler halvår med mina nya vänner!
    Linda har firat sin kompis med glass i dag.
    Hon är helt galen i oatlys mjölkfria jordgubbsglass!
    (hon får mjölkfri för att det stinker så när hon spyar när hon får mjölk)

    KRAAAAM!!
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3

    Mysigt!

    Ja, visst är de självklara nu! Frågade brorsan häromdagen, som ville ha en pojkbebis innan, om det inte var tur att vi fick just Alva, och det höll han med om. Men han säger också att han clownar sig så dant, för att han är kille, och Alva borde tycka bättre om Lovisa, som är tjej. Då fick han sig en kvarts föreläsning av mamma...

    Grattis, Tottepricken! Jag skulle förresten också ösa i honom mat nu om han vill ha det - han laddar väl inför krypträningen, och då går ju allt eventuellt överskott bort, om jag minns rätt. Min lilla runda krumelur gör inga ansträngningar i den vägen än, fast hon rullar ju runt en massa. Och får längre armar för varje dag. Just nu äter hon ALLT, kan jag nog lugnt säga!
    Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 augusti 2003 & Alva, född 9 december 2008.
    ****************************** ****
    http://www.flickr.com/photos/anek70/
  6. 3
    Mysigt! Ja, visst är de självklara nu! Frågade brorsan häromdagen, som ville ha en pojkbebis innan, om det inte var tur att vi fick just Alva, och det höll han med om. Men han säger också att han clownar sig så dant, för att han är kille, och Alva borde tycka bättre om Lovisa, som är tjej. Då fick han sig en kvarts föreläsning av mamma...

    Grattis, Tottepricken! Jag skulle förresten också ösa i honom mat nu om han vill ha det - han laddar väl inför krypträningen, och då går ju allt eventuellt överskott bort, om jag minns rätt. Min lilla runda krumelur gör inga ansträngningar i den vägen än, fast hon rullar ju runt en massa. Och får längre armar för varje dag. Just nu äter hon ALLT, kan jag nog lugnt säga!
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Grattis i efterskott
    Tycker oxå att det varit skönt att få prata av sig här inne...
    Hoppas verkligen att det fortsätter
  8. 4
    Grattis i efterskott
    Tycker oxå att det varit skönt att få prata av sig här inne...
    Hoppas verkligen att det fortsätter

Liknande trådar

  1. Idag fyller"Totte" 1 månad
    By Sofia_N in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 09:40
  2. Idag fyller jag år..
    By rubyblue in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 14:06
  3. Idag fyller jag år!
    By TTUK in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 21:39
  4. Fyller 25 år idag! :)
    By Beckis m 2 in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 13:13
  5. fyller år idag
    By Monica med 3 in forum Känsliga snack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 23:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar