Medicinen hjälpte
_0802 Februaribarn
  1. maylin
    #1

    Medicinen hjälpte

    Jag hade ju blödning under väldigt lång tid, men nu är det äntligen slut efter 47 dagar. Jag fick en tablett av en läkare men det fortsatte. Skulle äta tabletten i 12 dagar och sen skulle mensen komma och den kom med råge. Har aldrig blödit så mycket i hela mitt liv som just efter dessa tabletter. Men efter några dagar var det helt borta. Så nu kan jag äntligen pusta ut och gå på stranden. Skall äta tabletterna i 2 månader till och hoppas att det hgåller i sig och inte gör samma sak igen.
    Vilken frihetskänsla det var att gå utan binda igen efter så lång tid.
  2. 1
    Medicinen hjälpte Jag hade ju blödning under väldigt lång tid, men nu är det äntligen slut efter 47 dagar. Jag fick en tablett av en läkare men det fortsatte. Skulle äta tabletten i 12 dagar och sen skulle mensen komma och den kom med råge. Har aldrig blödit så mycket i hela mitt liv som just efter dessa tabletter. Men efter några dagar var det helt borta. Så nu kan jag äntligen pusta ut och gå på stranden. Skall äta tabletterna i 2 månader till och hoppas att det hgåller i sig och inte gör samma sak igen.
    Vilken frihetskänsla det var att gå utan binda igen efter så lång tid.
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Härligt att höra!!! Vet ju själv hur det var. Nu med hormonspiralen blöder jag aldrig, underbart.
  4. 2
    Härligt att höra!!! Vet ju själv hur det var. Nu med hormonspiralen blöder jag aldrig, underbart.
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    Vad bra!

    Att blöda så konstant kan ju ta knäcken på en...

    Hoppas det går bra i fprtsättningen också nu då!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  6. 3
    Vad bra! Att blöda så konstant kan ju ta knäcken på en...

    Hoppas det går bra i fprtsättningen också nu då!
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    Gott att skiten är över
  8. 4
    Gott att skiten är över
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Superskönt!
  10. 5
    Superskönt!
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6
    Vad skönt! Hopplöst att blöda och blöda och inte ens veta när och om det tänker ta slut.
  12. 6
    Vad skönt! Hopplöst att blöda och blöda och inte ens veta när och om det tänker ta slut.
  13. Medlem sedan
    Nov 2005
    #7
    Vad härligt att höra. Det är riktigt jobbigt och gå och blöda hela tiden. Att behöva gå med binda i värmen då man hellst av allt bara vill ha så tunna kläder som möjligt eller kanske till och med badkläder .
    Njut av sommaren nu!
  14. 7
    Vad härligt att höra. Det är riktigt jobbigt och gå och blöda hela tiden. Att behöva gå med binda i värmen då man hellst av allt bara vill ha så tunna kläder som möjligt eller kanske till och med badkläder .
    Njut av sommaren nu!

Liknande trådar

  1. kan jag ta medicinen?
    By k-åsa-n in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-08, 10:40
  2. Medicinen...
    By cia å tjejerna in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 09:12
  3. Medicinen?
    By Venus in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 20:42
  4. Medicinen?
    By Venus in forum Känsliga snack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 14:38
  5. 2:a dan med nya medicinen
    By Idun in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 09:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar