Bilder på glasögonkillen
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Bilder på glasögonkillen

    Har lagt till lite bilder på glasögonkillen.

    När han fick sina glasögon blev vi tvungna att klippa av honom håret, eftersom skalmarna trasslade in sig så. Lade till både före- och efterbilder . Han blev så totalt olik sig med glasögon och kort hår att den femåriga grannflickan frågande om det verkligen var Neo
    Never underestimate the predictability of stupidity.
  2. 1
    Bilder på glasögonkillen Har lagt till lite bilder på glasögonkillen.

    När han fick sina glasögon blev vi tvungna att klippa av honom håret, eftersom skalmarna trasslade in sig så. Lade till både före- och efterbilder . Han blev så totalt olik sig med glasögon och kort hår att den femåriga grannflickan frågande om det verkligen var Neo
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Åh vad fin han blev både i glasögon och ny frisyr!
    Hur tycker han det är att ha glasögon? Jag som nyss börjat använda på heltid tycker det är bökigt med dem, men han är säääkert mycket duktigare än jag!

    Kram
  4. 2
    Åh vad fin han blev både i glasögon och ny frisyr!
    Hur tycker han det är att ha glasögon? Jag som nyss börjat använda på heltid tycker det är bökigt med dem, men han är säääkert mycket duktigare än jag!

    Kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Han gillar dem inte alls! Två timmar efter att vi hämtat ut dem bröt han av ena skalmen. Han tar varje chans att ta av sig dem (så snart jag vänder ryggen till) och jag har till och med fått plocka upp dem ur papperskorgen
    Nu är det ju bara tredje dagen han har glasögon men jag tycker faktiskt att det går bättre och bättre, om han pysslar med något, äter, är ute, leker med brorsan så får de faktiskt sitta kvar riktigt länge. Blir han arg av någon anledning är glasögonen dock det första som ryker
  6. 3
    Han gillar dem inte alls! Två timmar efter att vi hämtat ut dem bröt han av ena skalmen. Han tar varje chans att ta av sig dem (så snart jag vänder ryggen till) och jag har till och med fått plocka upp dem ur papperskorgen
    Nu är det ju bara tredje dagen han har glasögon men jag tycker faktiskt att det går bättre och bättre, om han pysslar med något, äter, är ute, leker med brorsan så får de faktiskt sitta kvar riktigt länge. Blir han arg av någon anledning är glasögonen dock det första som ryker
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Vilken sötnos han är! Och jättefin i glasögonen! Synd att klippa bort alla dom där underbara lockarna, men de växer ju ut igen

    Kram
  8. 4
    Vilken sötnos han är! Och jättefin i glasögonen! Synd att klippa bort alla dom där underbara lockarna, men de växer ju ut igen

    Kram
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5
    Jätte fin!!

    Hoppas han trivs med glasögonen på nu.
  10. 5
    Jätte fin!!

    Hoppas han trivs med glasögonen på nu.
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6
    Jättefin vart han i sina brillor. Hoppas det går bättre snart men de brukar vänja sig rätt fort.
  12. 6
    Jättefin vart han i sina brillor. Hoppas det går bättre snart men de brukar vänja sig rätt fort.

Liknande trådar

  1. Kläder (bilder) frisyr (bilder)
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 22:23
  2. Fika bilder samt nya Viol bilder
    By Therese med M L V I in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-06-07, 22:13
  3. Nya bilder på trillingmagen samt bilder
    By Stumpan3 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 18:11
  4. Nya bilder på trillingmagen samt bilder
    By Stumpan3 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 16:25
  5. bilder bilder på knubbisen :)
    By -Louisa- in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 17:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar