torrdrunkning
_0807 Julibarn
  1. miss thunder
    #1

    torrdrunkning

    Kan någon reda ut för mig vad detta är!Min syrra skrämde livet ur mig när lilleman fick kallsup när han drack vatten. Jätte farligt sa hon för små barn att andas in vatten, kan dö osv.Och börja prata om torrdrunkningtacksam för svarkram
  2. 1
    torrdrunkning Kan någon reda ut för mig vad detta är!Min syrra skrämde livet ur mig när lilleman fick kallsup när han drack vatten. Jätte farligt sa hon för små barn att andas in vatten, kan dö osv.Och börja prata om torrdrunkningtacksam för svarkram
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Aldrig hört talas om. Har svårt att tro att en kallsup är farligare för ett barn än för en vuxen men vad vet jag...
  4. 2
    Aldrig hört talas om. Har svårt att tro att en kallsup är farligare för ett barn än för en vuxen men vad vet jag...
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Oprah hade ett avsnitt om det för ett tag sedan.. mkt ovanligt verkade det vara.
  6. 3
    Oprah hade ett avsnitt om det för ett tag sedan.. mkt ovanligt verkade det vara.
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
  8. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    Kan inte tänka mig att det är så vanligt förekommande, vi har gått på babysim med vår tjej sen hon var ca 6 mån och där borde dom ju vara informerad om sånt. Har bara hört att man inte ska skrämma dom om dom får en kallsup. Men jag kan ju ha fel.
  9. 5
    Kan inte tänka mig att det är så vanligt förekommande, vi har gått på babysim med vår tjej sen hon var ca 6 mån och där borde dom ju vara informerad om sånt. Har bara hört att man inte ska skrämma dom om dom får en kallsup. Men jag kan ju ha fel.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar