Hmm..går trögt
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Hmm..går trögt

    Går inte alls bra för oss att "få till det" i värmeböljan. Taskigt att ha ÄL vid denna tidpunkt mannen inte alls intresserad fick typ tvinga honom igår Stor chans att vi missat det denna månad lyckats på dag 11 och 16 bara men samtidigt så har jag ont idag som kan tyda på ÄL visst borde det kunna bli något om man har sex dagen innan ÄL?
  2. 1
    Hmm..går trögt Går inte alls bra för oss att "få till det" i värmeböljan. Taskigt att ha ÄL vid denna tidpunkt mannen inte alls intresserad fick typ tvinga honom igår Stor chans att vi missat det denna månad lyckats på dag 11 och 16 bara men samtidigt så har jag ont idag som kan tyda på ÄL visst borde det kunna bli något om man har sex dagen innan ÄL?
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    tråkigt att ni inte får till det som du vill men jag har för mig att spermierna kan överleva några dagar...?? Lycka till!
  4. 2
    tråkigt att ni inte får till det som du vill men jag har för mig att spermierna kan överleva några dagar...?? Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Vissa spermier kan leva upp till en vecka inne i kvinnan. Men nån dag lever de flesta tror jag
  6. 3
    Vissa spermier kan leva upp till en vecka inne i kvinnan. Men nån dag lever de flesta tror jag
  7. Medlem sedan
    Feb 2009
    #4
    Japp..de gjorde våra..ja skulle enligt kalendern här ha äl 1 maj, men enlit ul blev bebbe till 6 maj o vi hade inte sex efter 1 maj..
  8. 4
    Japp..de gjorde våra..ja skulle enligt kalendern här ha äl 1 maj, men enlit ul blev bebbe till 6 maj o vi hade inte sex efter 1 maj..
  9. Medlem sedan
    May 2009
    #5
    Tack för all uppmuntran! Ni har rätt vi skulle faktiskt ha kunnat få till det ändå. Väljer att tro på det. Har köpt svindyra ÄL test CB och sjabblade bort fyra st innan jag fick det att fungera, nu får de vila till nästa månad om vi inte lyckats nu.
  10. 5
    Tack för all uppmuntran! Ni har rätt vi skulle faktiskt ha kunnat få till det ändå. Väljer att tro på det. Har köpt svindyra ÄL test CB och sjabblade bort fyra st innan jag fick det att fungera, nu får de vila till nästa månad om vi inte lyckats nu.

Liknande trådar

  1. Det går trögt nu
    By CarolinaK in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-05, 13:17
  2. Trögt!
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 11:42
  3. OT Trögt
    By guldparlans in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 12:09
  4. är det trögt
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 11:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar