Husnytt
_0802 Februaribarn
  1. maylin
    #1

    Husnytt

    Nu har det kommit ut några hus med många sovrum som är intressanta i de områden vi söker hus. I morgon skall jag boka in oss på visning på det ena som är om 1½ vecka. Det andra huset hade ingen visningstid så jag skall gå till den mäklaren och fråga lite om huset.
    Är så less på att bo i en liten trea med man och 3 barn. Det är trångt och man går på varann hela tiden. Hoppas på att få flytta innan jul. Vi hann ju lägga bud i höstas på ett hus som de drog tillbaka just innan vi skulle skriva papper. Sen har det varit ganska dött på husmarknaden.

    De äldre barnen vill så gärna ha egna rum och jag är så sugen att inreda nu efter att ha sett alla inredningsprogram på tv.
    Nu kan vi bara hoppas att husen är i hyffat skick så att man kan bo i dem medan man renoverar. Det är 2 äldre hus, ett från 1910 och ett från 1930. Det är en hel del att göra i båda husen, men både jag och maken klarar av sådana saker.
  2. 1
    Husnytt Nu har det kommit ut några hus med många sovrum som är intressanta i de områden vi söker hus. I morgon skall jag boka in oss på visning på det ena som är om 1½ vecka. Det andra huset hade ingen visningstid så jag skall gå till den mäklaren och fråga lite om huset.
    Är så less på att bo i en liten trea med man och 3 barn. Det är trångt och man går på varann hela tiden. Hoppas på att få flytta innan jul. Vi hann ju lägga bud i höstas på ett hus som de drog tillbaka just innan vi skulle skriva papper. Sen har det varit ganska dött på husmarknaden.

    De äldre barnen vill så gärna ha egna rum och jag är så sugen att inreda nu efter att ha sett alla inredningsprogram på tv.
    Nu kan vi bara hoppas att husen är i hyffat skick så att man kan bo i dem medan man renoverar. Det är 2 äldre hus, ett från 1910 och ett från 1930. Det är en hel del att göra i båda husen, men både jag och maken klarar av sådana saker.
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Åh, vad roligt!!!

    Hoppas nåt av dem blir ert drömhus nu då!!!
    Förstår att ni går på varandra i en trea... Jag hade antagligen fått spunk...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Åh, vad roligt!!! Hoppas nåt av dem blir ert drömhus nu då!!!
    Förstår att ni går på varandra i en trea... Jag hade antagligen fått spunk...
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Är helt klart en fördel om man är händig och kan själv. Jag vet inte om jag kan. Har inte tid, eller tar mig tid att göra något. Visst småsaker, men inte mer.

    Hoppas ni får något hus ni gillar. Att bo trångt är inte så kul.
  6. 3
    Är helt klart en fördel om man är händig och kan själv. Jag vet inte om jag kan. Har inte tid, eller tar mig tid att göra något. Visst småsaker, men inte mer.

    Hoppas ni får något hus ni gillar. Att bo trångt är inte så kul.
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4
    Vad roligt! Hoppas hoppas hoppas att ni hittar ert drömhus den här gången. Jag håller tummarna.
    Anna m Tim 12/9-04 och Nela 12/2-08
  8. 4
    Vad roligt! Hoppas hoppas hoppas att ni hittar ert drömhus den här gången. Jag håller tummarna.
  9. Medlem sedan
    May 2007
    #5
    Åhh vad spännande!! Håller både tummar och tår stenhårt Jag tycker oftast att äldre hus är så grymt läckra!! LYCKA TILL
  10. 5
    Åhh vad spännande!! Håller både tummar och tår stenhårt Jag tycker oftast att äldre hus är så grymt läckra!! LYCKA TILL
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar