Urinvägsinfektion...
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 1999
    #1

    Urinvägsinfektion...

    Blää tror jag fått uvi! Jättekul eller inte...

    Nu har jag ju redan en tid till MVC-läkare i morgon, inte alls för just det bekymret men tror ni inte att den läkaren kan skriva ut antibiotika??? Eller MÅSTE jag ringa jourcentralen idag???

    Det gör ONT och svider när jag kissar (vilket jag gör en gång i kvarten typ).

    Försöker dricka som bara den, för det gör ju lite mindre ont att kissa om det finns ngt att kissa!
    ~Per aspera ad astra~ Genom svårigheterna mot stjärnorna

    Matilda 980427
    Thea 040711
    Liv 091124

    http://minimumsa.wordpress.com
  2. 1
    Urinvägsinfektion... Blää tror jag fått uvi! Jättekul eller inte...

    Nu har jag ju redan en tid till MVC-läkare i morgon, inte alls för just det bekymret men tror ni inte att den läkaren kan skriva ut antibiotika??? Eller MÅSTE jag ringa jourcentralen idag???

    Det gör ONT och svider när jag kissar (vilket jag gör en gång i kvarten typ).

    Försöker dricka som bara den, för det gör ju lite mindre ont att kissa om det finns ngt att kissa!
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    åh fy 17, det är vidrigt med UVI...drabbas oxå då o då av det hemska....dricker du tranbärs juice eller citron vatten, det är bra...fast har det har väl redan utvecklat sig så du måste nog ha antibiotika. Känner du att du kan vänta tills imorn så e det nog ok, jag brukar inte stå ut...
    Har inte haft d på länge nu, men märker direkt om jag druckit för lite att det svider nåt vansinnigt så det känns som vanligt under graviditet..?

    krya på dig!
  4. 2
    åh fy 17, det är vidrigt med UVI...drabbas oxå då o då av det hemska....dricker du tranbärs juice eller citron vatten, det är bra...fast har det har väl redan utvecklat sig så du måste nog ha antibiotika. Känner du att du kan vänta tills imorn så e det nog ok, jag brukar inte stå ut...
    Har inte haft d på länge nu, men märker direkt om jag druckit för lite att det svider nåt vansinnigt så det känns som vanligt under graviditet..?

    krya på dig!
  5. Medlem sedan
    Aug 1999
    #3
    jo jag stod ut! Drack kopiösa mängde citronvatten och tranbärsjuice igår, fick antibiotika mot uvi idag (fast hon testade inte... Ville heller behandla en gång i onödan som hon läkaren uttryckte sig). Det är skönt! Det svider mindre idag peppar peppar!
  6. 3
    jo jag stod ut! Drack kopiösa mängde citronvatten och tranbärsjuice igår, fick antibiotika mot uvi idag (fast hon testade inte... Ville heller behandla en gång i onödan som hon läkaren uttryckte sig). Det är skönt! Det svider mindre idag peppar peppar!

Liknande trådar

  1. urinvägsinfektion
    By kokefisen in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 21:53
  2. Urinvägsinfektion
    By kiss-lisa in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 12:58
  3. Urinvägsinfektion på G...
    By Tindragull in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-08-18, 13:13
  4. Urinvägsinfektion..
    By lindabjallan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-28, 18:08
  5. Urinvägsinfektion???
    By lindabjallan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 10:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar