Så! då var vi igång igen:(
_0812 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Så! då var vi igång igen:(

    Linda sover cirkus en timme, vaknar och håller låda i ett par timmar till
    Gissa vad? Pappa jobbar kväll! Nähää!!! Otippat! Det gick ju rätt så bra innan hans semester, men nu har han ju varit hemma i två veckor och går på kvällskiftet direkt!=kört!!! F-N och massa andra ord jag kan!
    Jag är så trött så jag knappt orkar vara vaken, somnar när jag sätter mig, huvudet värker. Inte kan jag lägga mig heller, lixom ingen idé! Hinner ju bara somna så vaknar hon.
    Nu ska jag se M i M och hoppas att jag får se det!

    ZzZzZzZz gäsp!
  2. 1
    Så! då var vi igång igen:( Linda sover cirkus en timme, vaknar och håller låda i ett par timmar till
    Gissa vad? Pappa jobbar kväll! Nähää!!! Otippat! Det gick ju rätt så bra innan hans semester, men nu har han ju varit hemma i två veckor och går på kvällskiftet direkt!=kört!!! F-N och massa andra ord jag kan!
    Jag är så trött så jag knappt orkar vara vaken, somnar när jag sätter mig, huvudet värker. Inte kan jag lägga mig heller, lixom ingen idé! Hinner ju bara somna så vaknar hon.
    Nu ska jag se M i M och hoppas att jag får se det!

    ZzZzZzZz gäsp!
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Stackars dig. Jag kan inte annat än säga att jag vet hur det känns och det är obeskrivbart att vara sådär trött och ha ansvar för en liten. Du gör ett hästjobb tjejen!!!!
  4. 2
    Stackars dig. Jag kan inte annat än säga att jag vet hur det känns och det är obeskrivbart att vara sådär trött och ha ansvar för en liten. Du gör ett hästjobb tjejen!!!!

Liknande trådar

  1. igång igen...
    By Annamed5 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-09, 22:26
  2. och så är vi igång igen...
    By -jenna- in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-12-30, 22:08
  3. Jag är igång igen!
    By Effy in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-26, 21:32
  4. Ja, då var han igång igen då
    By caffellatte in forum Autismspektrum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-27, 18:13
  5. Igång igen =)
    By TheOneAndOnly in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 15:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar