Hej igen!
_0812 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Hej igen!

    Nu är vi hemma efter nästan två veckor hos mina föräldrar. Massor av bad blev det, för båda Hedda och Thelma. Hedda har (som jag skrev lite längre ner) börjat krypa nu, det var nog all sand på stranden som hon ville åt som var det förlösande. Det gäller att ha något som är tillräckligt lockande.
    Ska lägga upp en liten krypfilm i bloggen senare idag - jag har ju i alla fall några läsare här i från.

    Kram!
  2. 1
    Hej igen! Nu är vi hemma efter nästan två veckor hos mina föräldrar. Massor av bad blev det, för båda Hedda och Thelma. Hedda har (som jag skrev lite längre ner) börjat krypa nu, det var nog all sand på stranden som hon ville åt som var det förlösande. Det gäller att ha något som är tillräckligt lockande.
    Ska lägga upp en liten krypfilm i bloggen senare idag - jag har ju i alla fall några läsare här i från.

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2
    Vad duktig hon är lilla Hedda!
    Ser med blandade känslor fram emot att Linda ska lära sig åla eller krypa, skönt att hon kan roa sig själv mera, jobbigt att passa på allt, tråkigt att min sista lilla bebis börjar bli stor

    Vire kul med en dejt snart!!
    Kram!
  4. 2
    Vad duktig hon är lilla Hedda!
    Ser med blandade känslor fram emot att Linda ska lära sig åla eller krypa, skönt att hon kan roa sig själv mera, jobbigt att passa på allt, tråkigt att min sista lilla bebis börjar bli stor

    Vire kul med en dejt snart!!
    Kram!

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. hmmm tvist igen och igen
    By anonymt namn in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 18:06
  3. amma igen efter tre dygn?(igen)
    By mor till nea och xerxes in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 22:15
  4. Barn igen-igen efter ängel
    By Mamma till ängel in forum Änglabarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 07:22
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar