Hur *hmmmm* svårt ska det va??
_0812 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Hur *hmmmm* svårt ska det va??

    Nu har jag i flera timmar från och till försökt ladda upp lite bilder från dopet men icke sa nicke! Det står att bilden är uppladdad men inte finns det nån bild i mitt galleri. Jag lyckades med 1 bild ialla fall. Inte från dopet men från igår när en viss Totte inte ville ha mammas hemgjorda köttfärssås förräns han fick undersöka maten själv. "Kan själv" trodde jag kom lite senare..... Lyckades tyvärr inte föra över filmen på min dator (finns i min mobil) Riktigt sött att se honom försöka äta själv
  2. 1
    Hur *hmmmm* svårt ska det va?? Nu har jag i flera timmar från och till försökt ladda upp lite bilder från dopet men icke sa nicke! Det står att bilden är uppladdad men inte finns det nån bild i mitt galleri. Jag lyckades med 1 bild ialla fall. Inte från dopet men från igår när en viss Totte inte ville ha mammas hemgjorda köttfärssås förräns han fick undersöka maten själv. "Kan själv" trodde jag kom lite senare..... Lyckades tyvärr inte föra över filmen på min dator (finns i min mobil) Riktigt sött att se honom försöka äta själv
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2
    Jag har märkt att det inte går att få in fler än en bild...
    Om du testar att gå ut från galleriet och din sida mellan uppladdningarna så KAN det funka?
    Han var iaf. jättefin i skin skjorta!
  4. 2
    Jag har märkt att det inte går att få in fler än en bild...
    Om du testar att gå ut från galleriet och din sida mellan uppladdningarna så KAN det funka?
    Han var iaf. jättefin i skin skjorta!
  5. Medlem sedan
    Jul 2000
    #3
    Haha!! Vad rolig han ser ut när han äter själv
    Med skeden också!! Linda kan mera själv med händerna... sedan ska man gnida sig i håret och öronen och hela ansiktet
  6. 3
    Haha!! Vad rolig han ser ut när han äter själv
    Med skeden också!! Linda kan mera själv med händerna... sedan ska man gnida sig i håret och öronen och hela ansiktet
  7. Medlem sedan
    Feb 2009
    #4
    Det ser riktigt gott ut när han äter själv
  8. 4
    Det ser riktigt gott ut när han äter själv

Liknande trådar

  1. Hmmmm
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-12-03, 13:59
  2. Hmmmm:(
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-13, 11:59
  3. hmmmm
    By anonymt namn in forum _0706 Junibarn
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 20:11
  4. Hmmmm....
    By anonymt namn in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 08:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar