Snack som jag vill ha mer fart i
Ordet är fritt
  1. Misell
    #1

    Snack som jag vill ha mer fart i

    *Fråga Mammor
    *Mammsnack
    *Personlig utveckling
    *Språkligt
    *TV-stora tablån
    *TV-dokusåpa (när sådana finnes)

    Jag tycker att det är lite sirap i dessa snack, så om någon mer än jag är intresserad av att sätta fart på dem så sätt igång!
  2. 1
    Snack som jag vill ha mer fart i *Fråga Mammor
    *Mammsnack
    *Personlig utveckling
    *Språkligt
    *TV-stora tablån
    *TV-dokusåpa (när sådana finnes)

    Jag tycker att det är lite sirap i dessa snack, så om någon mer än jag är intresserad av att sätta fart på dem så sätt igång!
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Inget av de snacken intresserar mig ett dugg, så mig slipper du i alla fall. Skönt va? *s*
  4. 2
    Inget av de snacken intresserar mig ett dugg, så mig slipper du i alla fall. Skönt va? *s*
  5. Medlem sedan
    Feb 1999
    #3
    Var du med när aff ville lägga ner Språkligt för ett tag sedan, just för att det var så lite fart där? Det blev en "räddningsaktion" och inläggen rasade in under några dagar, tills det beslöts att snacket skulle vara kvar. Jag vill också gärna ha mer fart just där, ska se om jag kommer på nåt att säga bara…
  6. 3
    Var du med när aff ville lägga ner Språkligt för ett tag sedan, just för att det var så lite fart där? Det blev en "räddningsaktion" och inläggen rasade in under några dagar, tills det beslöts att snacket skulle vara kvar. Jag vill också gärna ha mer fart just där, ska se om jag kommer på nåt att säga bara…
  7. Misell
    #4
    Jamen guuud vilken lättnad! Puh!
  8. 4
    Jamen guuud vilken lättnad! Puh!
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Fast just språkligt tycker jag det är bra att det finns även om det inte någon fart på det, för det är många som tittar in och man får väldigt bra och intelligenta svar där.
  10. 5
    Fast just språkligt tycker jag det är bra att det finns även om det inte någon fart på det, för det är många som tittar in och man får väldigt bra och intelligenta svar där.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Det du räknar upp kan jag diskutera här förrutom TV-dokusåpor för det är ingenting som intresserar mig alls. Inte heller TV-tablå jag ser nästan aldrig på TV.
  12. 6
    Det du räknar upp kan jag diskutera här förrutom TV-dokusåpor för det är ingenting som intresserar mig alls. Inte heller TV-tablå jag ser nästan aldrig på TV.
  13. Misell
    #7
    Ja, det är ju det! Man ska komma på något bra att säga också *sss*

    Jag tror att många skriver om allt på OÄF av lite lathet (eller okunskap kanske?) och tänker inte på att det finns snack som är avsedda för ämnet. Personligen så kan jag bli lite stressad av OÄF.
    Jag har varit borta ifrån OÄF ett tag och det var faktiskt mycket skönt! Jag kände direkt exakt hur mycket av min tid som det har tagit egentligen, och jag har nu bestämt mig för att bara titta in när jag har en fråga som inte passar någonannanstans.
  14. 7
    Ja, det är ju det! Man ska komma på något bra att säga också *sss*

    Jag tror att många skriver om allt på OÄF av lite lathet (eller okunskap kanske?) och tänker inte på att det finns snack som är avsedda för ämnet. Personligen så kan jag bli lite stressad av OÄF.
    Jag har varit borta ifrån OÄF ett tag och det var faktiskt mycket skönt! Jag kände direkt exakt hur mycket av min tid som det har tagit egentligen, och jag har nu bestämt mig för att bara titta in när jag har en fråga som inte passar någonannanstans.
  15. Medlem sedan
    Oct 2000
    #8
    sorry, inga favoriter här heller...
  16. 8
    sorry, inga favoriter här heller...
  17. Misell
    #9
    Du kan ju diskutera allt här för ordet är ju fritt!
    Betyder det att AFF kan lägga ner övriga snack då alltså?
    Inget illa menat alltså. Jag hänvisar till mitt svar till Evinrude i övrigt.
  18. 9
    Du kan ju diskutera allt här för ordet är ju fritt!
    Betyder det att AFF kan lägga ner övriga snack då alltså?
    Inget illa menat alltså. Jag hänvisar till mitt svar till Evinrude i övrigt.
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Ja för min del räcker OÄF:-)
  20. 10
    Ja för min del räcker OÄF:-)
  21. Medlem sedan
    Feb 1999
    #11
    Ja, det är kul att man får svar snabbt, även om det kan verka lite dött. Då märks det ju att många är där och tittar regelbundet, även om de inte gör några inlägg.
  22. 11
    Ja, det är kul att man får svar snabbt, även om det kan verka lite dött. Då märks det ju att många är där och tittar regelbundet, även om de inte gör några inlägg.
  23. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #12

    Fråga mammor är det fart i!

    Ja, alla snack är ju i praktiken "Fråga mammor"...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  24. 12
    Fråga mammor är det fart i! Ja, alla snack är ju i praktiken "Fråga mammor"...

Liknande trådar

  1. enkätdags (vill få fart på gruppen)
    By villhabarn. in forum _1102 Februaribarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-07-15, 16:24
  2. Alltså snack olika snack
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-02-06, 21:57
  3. Jag vill ha ett EllaNora snack
    By Jomape in forum Våra barn (födda 2003–07)
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 10:08
  4. Vill inte skriva på sömn snack
    By Åsa med E och e in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 21:53
  5. Vill vi ha färdtjänst-snack?
    By BM66 in forum Ryggmärgsbråck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 13:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar