Jag vill veta nu! Precis nu vill jag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Jag vill veta nu! Precis nu vill jag

    veta om dottern är en av de lyckliga eller en av de 60 000 personer som inte kom in på Högskola/universitet höstterminen 2009...

    Någon som vet hur det fungerarom man säger kommer in på andra valet eller tredje eller fjärde och är reserv på ettan, kan man tacka ja till det man kom in på ller kommer man bara in på en sak i taget likosm, låt säga at man kom in på andra, men sedan på etan förvinner tvåan då, nån som fattar vad jag menar? Dottern sover fortfarande så jag kan inte fråga henne.
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Jag vill veta nu! Precis nu vill jag veta om dottern är en av de lyckliga eller en av de 60 000 personer som inte kom in på Högskola/universitet höstterminen 2009...

    Någon som vet hur det fungerarom man säger kommer in på andra valet eller tredje eller fjärde och är reserv på ettan, kan man tacka ja till det man kom in på ller kommer man bara in på en sak i taget likosm, låt säga at man kom in på andra, men sedan på etan förvinner tvåan då, nån som fattar vad jag menar? Dottern sover fortfarande så jag kan inte fråga henne.
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Man får tacka ja till det tredjehandsvalet man kommit in på och samtidigt stå som reserv till första och handre. Om hon gjorde ett fjärdehandsval så stryks hon automatiskt från det i och med att hon kom in på det tredje.
  4. 2
    Man får tacka ja till det tredjehandsvalet man kommit in på och samtidigt stå som reserv till första och handre. Om hon gjorde ett fjärdehandsval så stryks hon automatiskt från det i och med att hon kom in på det tredje.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Ok, jag tror jag fattar. Hon kom in... :-)
  6. 3
    Ok, jag tror jag fattar. Hon kom in... :-)
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Eller jag tror inte jag fattade i alla fall.-9
  8. 4
    Eller jag tror inte jag fattade i alla fall.-9

Liknande trådar

  1. Vill ni veta nåt kul?
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2011-08-21, 16:55
  2. Jag vill se Victoria vill veta vad hon
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-04-29, 12:22
  3. Vill du veta vad ditt barn vill?!
    By Maginett in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-07-11, 15:32
  4. Vill veta :)
    By trollpackan in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 19:48
  5. För er som vill veta
    By nilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 10:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar