Vatten och HR
Hörselskador & nedsättning
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Vatten och HR

    Hejsan!

    Har en liten undran...

    Vi har en CROSS apparat till sonen på 7år problemet med den är att den tål inte det minsta vatten, så vid regn och lek med tex vatten pistol så måste vi vara snabba som attan för att den inte ska bli blöt. Ska det behöva vara så???

    Vet någon om det finns CROSS för barn som är lite mindre till storleken och som tål liiite vatten stänk?? Eller hoppas jag på förmycket....
  2. 1
    Vatten och HR Hejsan!

    Har en liten undran...

    Vi har en CROSS apparat till sonen på 7år problemet med den är att den tål inte det minsta vatten, så vid regn och lek med tex vatten pistol så måste vi vara snabba som attan för att den inte ska bli blöt. Ska det behöva vara så???

    Vet någon om det finns CROSS för barn som är lite mindre till storleken och som tål liiite vatten stänk?? Eller hoppas jag på förmycket....
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    har de sagt att den inte tål alls nåt vatten eller fukt?

    Sonens happar skulle ju inte tåla att bli blöta, men de har klarat både toabesök (NER i toan, i vattnet..) samt en hel vecka i snö som dessutom töat på den tiden inna jag hittade dem.. och efter en natt i torkburken så har de fungerat prickfritt igen.
  4. 2
    har de sagt att den inte tål alls nåt vatten eller fukt?

    Sonens happar skulle ju inte tåla att bli blöta, men de har klarat både toabesök (NER i toan, i vattnet..) samt en hel vecka i snö som dessutom töat på den tiden inna jag hittade dem.. och efter en natt i torkburken så har de fungerat prickfritt igen.

Liknande trådar

  1. Vatten, sta´n e full av vatten...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 12:19
  2. Vatten! Sta´n är full av vatten...
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-09, 08:58
  3. Vatten
    By spiff_05 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 17:38
  4. Vatten, stan e full av vatten
    By Minimumsa in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 18:08
  5. vatten, vatten, överallt! OT
    By SvartaPantern in forum _05 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 18:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar