Föll så det stod härliga till
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Föll så det stod härliga till

    Dagen började jättebra...
    Kaffe+ citronshake + vatten

    Stenhårt styrketräningspass

    Keso (grillad paprika) + kaffe (avstod kaka som var bakad till mig)

    Lunch 2 ägg och kaviar

    Sedan gick det åt H...

    1 kexchoklad + 1 liten toblerone och 1 påse popcorn....

    Middag 1 kycklingfile, klyftpotatis, fetaoströra, sallad och sockerärtor + 2 glas rödvin + kaffe (avstod tårta och ostbågar)

    Imorgon är en härligt ny dag då ska jag skärpa mig...
    Startvikt 94,7- nu 88,6 (27/8-12)
    målvikt 80 kg
  2. 1
    Föll så det stod härliga till Dagen började jättebra...
    Kaffe+ citronshake + vatten

    Stenhårt styrketräningspass

    Keso (grillad paprika) + kaffe (avstod kaka som var bakad till mig)

    Lunch 2 ägg och kaviar

    Sedan gick det åt H...

    1 kexchoklad + 1 liten toblerone och 1 påse popcorn....

    Middag 1 kycklingfile, klyftpotatis, fetaoströra, sallad och sockerärtor + 2 glas rödvin + kaffe (avstod tårta och ostbågar)

    Imorgon är en härligt ny dag då ska jag skärpa mig...
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Jag tycker ju inte alls att det är konstigt att du föll för en massa sötsaker på eftermiddagen. Bara en shake före ett stenhårt styrkepass, keso efteråt och bara två ägg till lunch. Din kropp måste ha skrikit efter energi och snabba kolhydrater.

    Jag ska vara riktigt uppriktig och kanske fräck. Jag struntar i vad din instruktör säger, jag tror benhårt att kroppen behöver sina kolhydrater i samband med tuff träning!
  4. 2
    Jag tycker ju inte alls att det är konstigt att du föll för en massa sötsaker på eftermiddagen. Bara en shake före ett stenhårt styrkepass, keso efteråt och bara två ägg till lunch. Din kropp måste ha skrikit efter energi och snabba kolhydrater.

    Jag ska vara riktigt uppriktig och kanske fräck. Jag struntar i vad din instruktör säger, jag tror benhårt att kroppen behöver sina kolhydrater i samband med tuff träning!
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Vad tycker du att jag ska trycka i mig??? Just nu har jag lagt ner min PT...
  6. 3
    Vad tycker du att jag ska trycka i mig??? Just nu har jag lagt ner min PT...
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Jag tycker att du borde äta frukost när du ska träna.

    Lät som en bra middag iallafall
  8. 4
    Jag tycker att du borde äta frukost när du ska träna.

    Lät som en bra middag iallafall
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Ja jag förstår att du föll,,,alldeles för lite mat efter träningen och till lunchen,,,,jag hade också fallit pladask om jag inte ät mer än så.
    Hoppas dagen imorgon går bättre
  10. 5
    Ja jag förstår att du föll,,,alldeles för lite mat efter träningen och till lunchen,,,,jag hade också fallit pladask om jag inte ät mer än så.
    Hoppas dagen imorgon går bättre
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Om jag skulle köra tung styrketräning på morgonen skulle jag först ätit en rejäl frukost. T ex gröt, grov macka och frukt. Direkt efter träningen brukar jag köra med en återhämtningsdryck eller bar, för enkelhetens skull. Dessa brukar innehålla 20-25 g protein och 40-50 g kolhydrater. Om jag inte ville äta en bar skulle jag tagit t ex en rejäl macka med ägg och en banan. Eller en liten burk keso och 1-2 frukter. Sedan skulle jag ätit en bra lunch ett par timmar senare, med både protein, nyttigt fett och kolhydrater.
  12. 6
    Om jag skulle köra tung styrketräning på morgonen skulle jag först ätit en rejäl frukost. T ex gröt, grov macka och frukt. Direkt efter träningen brukar jag köra med en återhämtningsdryck eller bar, för enkelhetens skull. Dessa brukar innehålla 20-25 g protein och 40-50 g kolhydrater. Om jag inte ville äta en bar skulle jag tagit t ex en rejäl macka med ägg och en banan. Eller en liten burk keso och 1-2 frukter. Sedan skulle jag ätit en bra lunch ett par timmar senare, med både protein, nyttigt fett och kolhydrater.

Liknande trådar

  1. Till slut föll jag.
    By S-JJ in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-01-30, 06:17
  2. Upp till 70 % stod det i mitt mail...
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 18:23
  3. Jag föll till föga
    By nornor in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 11:27
  4. Tack till vannen som stod ut med
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 22:43
  5. Föll till föga...
    By sarat in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 08:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar