Brittan SJUNGER inte LIVE, OK eller inte
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    Brittan SJUNGER inte LIVE, OK eller inte

    Brittan playbackar:


    http://www.youtube.com/watch?v=2aYzwJWQdPQ

    Tycker ni att det är OK att genomföra en konsert utan att sjunga LIVE?

    Det tycker inte jag.
    The greatest glory in living lies not in never falling, but in rising every time we fall.
    Nelson Mandela
  2. 1
    Brittan SJUNGER inte LIVE, OK eller inte Brittan playbackar:


    http://www.youtube.com/watch?v=2aYzwJWQdPQ

    Tycker ni att det är OK att genomföra en konsert utan att sjunga LIVE?

    Det tycker inte jag.
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2
    Nä, inte när fans betalat dyra pengar för att se sin idol...Fast det är väl playback som räddar många artister nu för tiden...
  4. 2
    Nä, inte när fans betalat dyra pengar för att se sin idol...Fast det är väl playback som räddar många artister nu för tiden...
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Ja, absolut. Jag förstår inte hur de skulle kunna dansa och sjunga samtidigt (jag skulle flåsa sönder hela scenen) så för mig är det HELT okej. Det man vill ha ut av en konsert är SHOWEN - ljudet kan aldrig bli annat än lidande av en livespelning.
  6. 3
    Ja, absolut. Jag förstår inte hur de skulle kunna dansa och sjunga samtidigt (jag skulle flåsa sönder hela scenen) så för mig är det HELT okej. Det man vill ha ut av en konsert är SHOWEN - ljudet kan aldrig bli annat än lidande av en livespelning.
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Näeee, gud så trist, det är verkligen inte ok - vad hette den där gruppen med de två svarta killarna som sjöng singback under hela sin "karriär"??
  8. 4
    Näeee, gud så trist, det är verkligen inte ok - vad hette den där gruppen med de två svarta killarna som sjöng singback under hela sin "karriär"??
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    MilliVanilli -urk!
  10. 5
    MilliVanilli -urk!
  11. Medlem sedan
    Oct 1999
    #6

    Milli vanilli var väl det...

    fast där var det väl inte ens deras egna röster?
  12. 6
    Milli vanilli var väl det... fast där var det väl inte ens deras egna röster?
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #7
    Milli Vanilli, var det inte så? Tja, jag vet inte riktigt om det är så upprörande i mina ögon.
  14. 7
    Milli Vanilli, var det inte så? Tja, jag vet inte riktigt om det är så upprörande i mina ögon.
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Milli Vanilli
  16. 8
    Milli Vanilli
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Stämmer det!
  18. 9
    Stämmer det!
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10
    JA! Precis och jag var på en KONSERT med dem!! När jag var i Staterna åkte vi till Bosten och såg dem, det märktes så oerhört tydligt att det var singback då
  20. 10
    JA! Precis och jag var på en KONSERT med dem!! När jag var i Staterna åkte vi till Bosten och såg dem, det märktes så oerhört tydligt att det var singback då
  21. Medlem sedan
    Nov 1999
    #11
    Playback menar du nog... Singback är termen för när artisten sjunger till inspelad musik, men då är sången live...
  22. 11
    Playback menar du nog... Singback är termen för när artisten sjunger till inspelad musik, men då är sången live...
  23. Medlem sedan
    Mar 2002
    #12
    ja det har du alldeles rätt i... lite lagom trött här dåra
  24. 12
    ja det har du alldeles rätt i... lite lagom trött här dåra
  25. Medlem sedan
    May 2004
    #13

    Det är..

    inte okey tycker jag när man tar sådana ocker priser som brittan har gjort.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  26. 13
    Det är.. inte okey tycker jag när man tar sådana ocker priser som brittan har gjort.
  27. Medlem sedan
    Apr 2008
    #14
    Men det är ju inte precis sången man betalar för. Eller snarare stämbandens vibrerande i nutid. Man betalar ju för en SHOW som fraktas runt hela världen (eller i alla fall en bit)!
  28. 14
    Men det är ju inte precis sången man betalar för. Eller snarare stämbandens vibrerande i nutid. Man betalar ju för en SHOW som fraktas runt hela världen (eller i alla fall en bit)!
  29. Medlem sedan
    Dec 2006
    #15
    Ja, helt okej. Det är BRITNEY vi snackar, ingen kan väl förvänta sig annat?
  30. 15
    Ja, helt okej. Det är BRITNEY vi snackar, ingen kan väl förvänta sig annat?
  31. Medlem sedan
    May 2004
    #16

    Visst betalar man för..

    en show men då ingår en äkta röst också, det är vad jag förväntar mig i alla fall.

    Jag är inte intresserad av att betala en massa pengar för att gå och se någon som bara står och mimar...icke.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  32. 16
    Visst betalar man för.. en show men då ingår en äkta röst också, det är vad jag förväntar mig i alla fall.

    Jag är inte intresserad av att betala en massa pengar för att gå och se någon som bara står och mimar...icke.
  33. Medlem sedan
    Oct 2006
    #17
    Det borde Shakira också göra, det gjorde hon inte när jag såg henne på Divasnågonting och spricker man sådär så är det banne mig olagligt att sjunga live.

    Det är inte ok om Celine kör playback, det är helt ok och Britney och andra som eg inte kan sjunga gör det.
    Man får skylla sig själv om man går på det.
  34. 17
    Det borde Shakira också göra, det gjorde hon inte när jag såg henne på Divasnågonting och spricker man sådär så är det banne mig olagligt att sjunga live.

    Det är inte ok om Celine kör playback, det är helt ok och Britney och andra som eg inte kan sjunga gör det.
    Man får skylla sig själv om man går på det.

Liknande trådar

  1. Vet inte om jag ska vara nöjd eller inte
    By viktors mamma in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-09, 07:03
  2. Städa eller inte, plocka ihop eller inte
    By Anonym in forum Jämlikt?
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-05-23, 11:48
  3. Inte min älskling som sjunger
    By poesi in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-01, 12:12
  4. Orkar inte eller vill inte?
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 22:11
  5. Sjunger inte som Linda Bengtzing...
    By Rebecca- in forum _99 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-20, 10:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar