FIKA!!!!! någon som vill
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    FIKA!!!!! någon som vill

    HEJ!
    jag är jätte sugen på att ta en fika men blivande december mammor...kanske i sommarens slut?
    i agusti el sept...
    jag vill så hemskt gärna ha vänner att umgås med under graviditeten och mamma ledigheten .. även längre

    någon som har förslag?
    kanske äta glass på djurgården, gå på skansen osv
    jag är öppen för förslag

    vore skoj att ses typ 1 gång i månaden
    se hur magarna växer och snacka babysnack.

    tänkte iallafall göra ett försök *ler*
    så får vi se hur det går
    hör av er ni som är intresserade
  2. 1
    FIKA!!!!! någon som vill HEJ!
    jag är jätte sugen på att ta en fika men blivande december mammor...kanske i sommarens slut?
    i agusti el sept...
    jag vill så hemskt gärna ha vänner att umgås med under graviditeten och mamma ledigheten .. även längre

    någon som har förslag?
    kanske äta glass på djurgården, gå på skansen osv
    jag är öppen för förslag

    vore skoj att ses typ 1 gång i månaden
    se hur magarna växer och snacka babysnack.

    tänkte iallafall göra ett försök *ler*
    så får vi se hur det går
    hör av er ni som är intresserade
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Jag är med!

    Förhoppningsvis är jag i spanien till den 17:e augusti om allt går bra med tapp och allt, men efter det vore kul.
  4. 2
    Jag är med!

    Förhoppningsvis är jag i spanien till den 17:e augusti om allt går bra med tapp och allt, men efter det vore kul.
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    JA jaja va skoj.. självklart skall vi ses. När jag väntade gabriel maj 2006 var vi några mammor som träffades här i fårn aff. Vi hade tur att ha en underbar fotograf med oss från sthlm som fotade magarna innan bebisarna kom sedan fotade hon oss med bebisarna sedan bebisarna vid 1 år åldern. vi träffades för fika osv.. de va skoj.. kanske de skulle vara något att träffas för att ta foton och fika... min syster dotter är en duktig fotograf som säkert skulle kunna ställa upp på detta eller så frågar jag min käre vän från maj06.

    Så hur många från sthlm är intresserade ..?

    Kram Åsa
  6. 3
    JA jaja va skoj.. självklart skall vi ses. När jag väntade gabriel maj 2006 var vi några mammor som träffades här i fårn aff. Vi hade tur att ha en underbar fotograf med oss från sthlm som fotade magarna innan bebisarna kom sedan fotade hon oss med bebisarna sedan bebisarna vid 1 år åldern. vi träffades för fika osv.. de va skoj.. kanske de skulle vara något att träffas för att ta foton och fika... min syster dotter är en duktig fotograf som säkert skulle kunna ställa upp på detta eller så frågar jag min käre vän från maj06.

    Så hur många från sthlm är intresserade ..?

    Kram Åsa
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    jaaa men i slutet av agusti blir jätte bra för mig...du får ha en trevlig semester i spannien... hoppas det inte blir för varmt
  8. 4
    jaaa men i slutet av agusti blir jätte bra för mig...du får ha en trevlig semester i spannien... hoppas det inte blir för varmt
  9. Medlem sedan
    Jul 2009
    #5
    låter som en rolig ide...tycker jag
  10. 5
    låter som en rolig ide...tycker jag
  11. ellieb
    #6
    ÅÅH, jag var inne och kikade på de fotona förut - för visst var det de du la upp i novembergruppen? De var ju helt underbara! Jag är absolut intresserad, hade tänkt säga till dig i andra gruppen men glömde det när inlägget hamnade bakåt!
  12. 6
    ÅÅH, jag var inne och kikade på de fotona förut - för visst var det de du la upp i novembergruppen? De var ju helt underbara! Jag är absolut intresserad, hade tänkt säga till dig i andra gruppen men glömde det när inlägget hamnade bakåt!
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    åhh de hade varit skoj! synd bara att jag bor ca 50 mil ifrån stockholm då.... :-(
  14. 7
    åhh de hade varit skoj! synd bara att jag bor ca 50 mil ifrån stockholm då.... :-(
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8
    Japp de va jag
    Va skoj att du vill vara med .. åhh de kommer bli sååå fina bilder....

    ÅÅH, jag var inne och kikade på de fotona förut - för visst var det de du la upp i novembergruppen? De var ju helt underbara! Jag är absolut intresserad, hade tänkt säga till dig i andra gruppen men glömde det när inlägget hamnade bakåt!
    Bloggar på: http://familjennore.bloggagratis.se/

    Även blogg av tankar kring sorgen/Tankar att mista sitt barn : http://livetutanmittbarn.bloggagratis.se/
  16. 8
    Japp de va jag
    Va skoj att du vill vara med .. åhh de kommer bli sååå fina bilder....

    ÅÅH, jag var inne och kikade på de fotona förut - för visst var det de du la upp i novembergruppen? De var ju helt underbara! Jag är absolut intresserad, hade tänkt säga till dig i andra gruppen men glömde det när inlägget hamnade bakåt!
  17. Medlem sedan
    Jan 2005
    #9
    Men du.... du kan väl visst komma hit bara att boka in så får du bo hos mig men förstår att de kanske inte går men ordna sovplats går alltid för en träff med oss gravida de blir minne för livet

    Kram

    åhh de hade varit skoj! synd bara att jag bor ca 50 mil ifrån stockholm då.... :-(
    Bloggar på: http://familjennore.bloggagratis.se/

    Även blogg av tankar kring sorgen/Tankar att mista sitt barn : http://livetutanmittbarn.bloggagratis.se/
  18. 9
    Men du.... du kan väl visst komma hit bara att boka in så får du bo hos mig men förstår att de kanske inte går men ordna sovplats går alltid för en träff med oss gravida de blir minne för livet

    Kram

    åhh de hade varit skoj! synd bara att jag bor ca 50 mil ifrån stockholm då.... :-(
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10
    har ifs en svägerska i sthlm.... kan ju slå två flugor i en smäll :-D
  20. 10
    har ifs en svägerska i sthlm.... kan ju slå två flugor i en smäll :-D
  21. Medlem sedan
    May 2009
    #11
    Ja, jag är oxå på! Vilken bra idé!
  22. 11
    Ja, jag är oxå på! Vilken bra idé!
  23. Medlem sedan
    Jan 2005
    #12
    Jajajaja va skoj de kan du göra tycker jag Kram

    har ifs en svägerska i sthlm.... kan ju slå två flugor i en smäll :-D
    Bloggar på: http://familjennore.bloggagratis.se/

    Även blogg av tankar kring sorgen/Tankar att mista sitt barn : http://livetutanmittbarn.bloggagratis.se/
  24. 12
    Jajajaja va skoj de kan du göra tycker jag Kram

    har ifs en svägerska i sthlm.... kan ju slå två flugor i en smäll :-D
  25. Medlem sedan
    Feb 2008
    #13
    Jag träffas gärna! Kommer dock med en 9-månaders i släptåg, hoppas det är ok med alla! :-)

    Kulturhuset är ju en klassiker annars. God mat i Teaterbaren och gott om plats. Där brukade vi ses med förra ankomstgruppen. :-)
  26. 13
    Jag träffas gärna! Kommer dock med en 9-månaders i släptåg, hoppas det är ok med alla! :-)

    Kulturhuset är ju en klassiker annars. God mat i Teaterbaren och gott om plats. Där brukade vi ses med förra ankomstgruppen. :-)
  27. Medlem sedan
    Jan 2005
    #14
    de är väl ok.... kulturhuset tycker jag själv är så stort man umgås med alla andra där och de blir inte så gemensamt i mitt tycke men de är helt klart en rolig plats för barn.. jag brukar gå dit med mina små 3 år och 1 år.. men som sagt de är stort där och många andra...... vi kan ju ses flera gånger.....
  28. 14
    de är väl ok.... kulturhuset tycker jag själv är så stort man umgås med alla andra där och de blir inte så gemensamt i mitt tycke men de är helt klart en rolig plats för barn.. jag brukar gå dit med mina små 3 år och 1 år.. men som sagt de är stort där och många andra...... vi kan ju ses flera gånger.....

Liknande trådar

  1. Någon Sthlm:are som vill fika på lördag?
    By pösmunken in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 06:48
  2. Vill någon fika inne i stan då
    By cat m Vilgot o Molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 08:43
  3. Någon som vill fika 10.30?
    By zzau in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 10:01
  4. någon som vill ta en fika i stan
    By wilburs mamma in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 11:04
  5. någon som vill fika
    By madde in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 12:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar