We're back!
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    We're back!

    Hej allihopa!

    Nu är vi tillbaka efter några dagar i Miami. Underbar, extremt varm semester med mycket god mat, bad, sol & åska, gamla & nya minnen, släktträffar osv.
    Ja, min man är ju därifrån (som du Antim mycket riktigt kom ihåg), så det blev en ganska billig semester. Vi har bara betalt flygbiljetterna, resten står familjen för. Vi fick låna min man systers hus nere på Miami beach, då hon själv var bortrest många av dagarna (jobbar som flygvärdinna). UNDERBART! Att ha riktigt kök, tvättmaskin osv. är ju guld värt när man reser med barn.
    Lillebror har simmat!!! Han som knappt vågade bada mer än upp till fotknölarna. Nu har det helt klart släppt. Annars är han inne i en skrikperiod nu. Jag menar inte gråtskrik utan mer att han testar sin röstnivå. Rätt så tufft när man sitter på ett flygplan där folk dessutom vill försöka sova en stund... Tur vi är luttrade föräldrar som rest mycket med våra barn. Det hjälper att man har lite vana när de sätter igång sådär.

    Imorgon drar vi iväg till Gotland för ytterligare en vecka av härlig familjetid. Älskar att skapa minnen med barnen.

    Nu ska jag läsa ikapp, för jag har knappt hunnit vara inne alls!

    Tilde
    Mamma till två underbara grabbar, en på 4 år och en 2 år.
  2. 1
    We're back! Hej allihopa!

    Nu är vi tillbaka efter några dagar i Miami. Underbar, extremt varm semester med mycket god mat, bad, sol & åska, gamla & nya minnen, släktträffar osv.
    Ja, min man är ju därifrån (som du Antim mycket riktigt kom ihåg), så det blev en ganska billig semester. Vi har bara betalt flygbiljetterna, resten står familjen för. Vi fick låna min man systers hus nere på Miami beach, då hon själv var bortrest många av dagarna (jobbar som flygvärdinna). UNDERBART! Att ha riktigt kök, tvättmaskin osv. är ju guld värt när man reser med barn.