men vad kul å hitta denna grupp!
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    men vad kul å hitta denna grupp!

    satt mkt ofta här när jag väntade båda mina döttrar, men hade ett annat nick då, Filippa med Novalie o Miranda, Miranda fyller 6 år idag den 15e juli å så har jag ju Novalíe som är 11 månader äldre än Mira.
    Känner igen många utav namnen här inne, vad kul!! Vet inte varför jag försvann från AFF efetr barnen va födda, finns ju så mycket kul å läsa här hihi.
    Å vad stora våra små barn har blivit, börja nollan å allt!!
    Är med i en ny ank grupp nu iaf, i november ska vi få en liten pojke
    Först efter så många år blev man sugen på en trea, hehe...

    vi ses, //Filippa
    Flippen med 2 flickor -02 & -03, son -09
  2. 1
    men vad kul å hitta denna grupp! satt mkt ofta här när jag väntade båda mina döttrar, men hade ett annat nick då, Filippa med Novalie o Miranda, Miranda fyller 6 år idag den 15e juli å så har jag ju Novalíe som är 11 månader äldre än Mira.
    Känner igen många utav namnen här inne, vad kul!! Vet inte varför jag försvann från AFF efetr barnen va födda, finns ju så mycket kul å läsa här hihi.
    Å vad stora våra små barn har blivit, börja nollan å allt!!
    Är med i en ny ank grupp nu iaf, i november ska vi få en liten pojke
    Först efter så många år blev man sugen på en trea, hehe...

    vi ses, //Filippa
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Hej, vad kul att se dig. Om jag inte missminner mig så var du lite tv-kändis?? Jag har en kusin som kör precis samma "race" som du... En 02:a och en 03:a (två tjejer) och nu är hon gravid igen - fast än vet hon inte könet... Carl fick en lillasyster för 2½ år sedan och just nu känns det som att hon aldrig kommer att få syskon, för hon är i värsta 2-årstrotstiden, men man vet ju aldrig
  4. 2
    Hej, vad kul att se dig. Om jag inte missminner mig så var du lite tv-kändis?? Jag har en kusin som kör precis samma "race" som du... En 02:a och en 03:a (två tjejer) och nu är hon gravid igen - fast än vet hon inte könet... Carl fick en lillasyster för 2½ år sedan och just nu känns det som att hon aldrig kommer att få syskon, för hon är i värsta 2-årstrotstiden, men man vet ju aldrig
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Men hej du! och välkommen tillbaka! Ja, det var en lång bortavaro, men ibland har man behov av föräldraforum, ibland inte
    Maja fyller sex den 3 augusti och ska ha kalas i simhallen. Skönt, tycker jag. Lillasyster fyllde två för en månad sen och är ett rödhårigt litet yrväder. Lilla överraskningstrean blev sex veckor igår och känns redan stor... Kram och grattis till graviditeten
  6. 3
    Men hej du! och välkommen tillbaka! Ja, det var en lång bortavaro, men ibland har man behov av föräldraforum, ibland inte
    Maja fyller sex den 3 augusti och ska ha kalas i simhallen. Skönt, tycker jag. Lillasyster fyllde två för en månad sen och är ett rödhårigt litet yrväder. Lilla överraskningstrean blev sex veckor igår och känns redan stor... Kram och grattis till graviditeten
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Hej!! Dig minns jag allt, visst har du samma kort som förr oxå? hehe, jasså inte sugen på en trea än?
    trodde jag inte heller att jag skulle bli, men de tog ju ett par år att bli sugen igen efter 2 tätisar
  8. 4
    Hej!! Dig minns jag allt, visst har du samma kort som förr oxå? hehe, jasså inte sugen på en trea än?
    trodde jag inte heller att jag skulle bli, men de tog ju ett par år att bli sugen igen efter 2 tätisar
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5
    hej o tack!!
    men va mysigt med en liten trea oxå!
    På tal om rödhårig , min Miranda är det oxå, o ett charmigt litet busfrö!!
    kram Filippa
  10. 5
    hej o tack!!
    men va mysigt med en liten trea oxå!
    På tal om rödhårig , min Miranda är det oxå, o ett charmigt litet busfrö!!
    kram Filippa
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    hahaa, ingen kommentar på tv prylen, e sedan lääänge glömt, hahaha
  12. 6
    hahaa, ingen kommentar på tv prylen, e sedan lääänge glömt, hahaha
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Kul att se dig här också.

    Hoppas att du har det bra och Toria skickar såklart en födelsedagshälsning till Miranda som fyllt år.

    //Ida & Toria (som oxå finns i november).
  14. 7
    Kul att se dig här också.

    Hoppas att du har det bra och Toria skickar såklart en födelsedagshälsning till Miranda som fyllt år.

    //Ida & Toria (som oxå finns i november).
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Jisses - det stämmer att jag har samma bild. Nåväl - det är ju bra att hålla sig ung och fräsch. Visserligen har jag ju inte alls den frisyren längre, men så petig kan man väl inte vara?
  16. 8
    Jisses - det stämmer att jag har samma bild. Nåväl - det är ju bra att hålla sig ung och fräsch. Visserligen har jag ju inte alls den frisyren längre, men så petig kan man väl inte vara?
  17. Medlem sedan
    Aug 2007
    #9
    Tsssss så det är du ??!! Har jag inte lyckats lista ut inne i novembergruppen... Hihi, lite kul
  18. 9
    Tsssss så det är du ??!! Har jag inte lyckats lista ut inne i novembergruppen... Hihi, lite kul
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10
    hehe
  20. 10
    hehe
  21. Medlem sedan
    Jun 2007
    #11
    hihi tack, ja med födelsedagen kom ett ordentligt mini-tonåringshumör, jösses!!
  22. 11
    hihi tack, ja med födelsedagen kom ett ordentligt mini-tonåringshumör, jösses!!
  23. Medlem sedan
    Mar 2003
    #12
    Jupps, Toria är likadan. *suck* Mellan varven världens underbaraste såklart men när det bär iväg då är det bara att hålla fast sig i närmsta tall...
  24. 12
    Jupps, Toria är likadan. *suck* Mellan varven världens underbaraste såklart men när det bär iväg då är det bara att hålla fast sig i närmsta tall...
  25. Medlem sedan
    Feb 2003
    #13

    Men åh SÅ kul

    att se dej här , minns dej verkligen!
    Å spännande med liten tre, grattis!

    Hur lever livet med dej annars?

    Här är de fullt upp som vanligt.

    KRAM Gullan
  26. 13
    Men åh SÅ kul att se dej här , minns dej verkligen!
    Å spännande med liten tre, grattis!

    Hur lever livet med dej annars?

    Här är de fullt upp som vanligt.

    KRAM Gullan
  27. Medlem sedan
    Feb 2003
    #14

    Heej

    och det hade jag missat, att du också skulle ha smått
    Grattis grattis !!
    3 barn de e supermysigt
  28. 14
    Heej och det hade jag missat, att du också skulle ha smått
    Grattis grattis !!
    3 barn de e supermysigt

Liknande trådar

  1. Ny i denna grupp
    By Kerstin83 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 07:30
  2. Ny i denna grupp
    By ***Summertime in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-26, 21:14
  3. Ny i denna grupp
    By mom2five in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-10, 19:19
  4. Ny i denna grupp!
    By Gitski in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 12:19
  5. Var kan man hitta grupp-terapi?
    By Ullen in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 13:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar