Fortsättning om Norea...
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Fortsättning om Norea...

    Vi var hos tandläkaren idag och jag vill bara... försvinna ett slag. Framtanden som är uppslagen i käken är död, flera tänder i underkäken är också döda. Hon har en fraktur i överkäken. Sårinfektion... (Alla tänderna är permanenta.)

    Hon får absolut inte slå sin mun igen under några omständigheter, hon får inte äta hård eller seg mat. När framtanden sjunkit ner igen blir det rotfylld, eventuellt de där nere också. Hon är sex år. Min lilla, lilla skrutta!
    I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear. - Martin Luther King, Jr.

    Orkar du mer av mig? www.vickansdagar.com
  2. 1
    Fortsättning om Norea... Vi var hos tandläkaren idag och jag vill bara... försvinna ett slag. Framtanden som är uppslagen i käken är död, flera tänder i underkäken är också döda. Hon har en fraktur i överkäken. Sårinfektion... (Alla tänderna är permanenta.)

    Hon får absolut inte slå sin mun igen under några omständigheter, hon får inte äta hård eller seg mat. När framtanden sjunkit ner igen blir det rotfylld, eventuellt de där nere också. Hon är sex år. Min lilla, lilla skrutta!
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    Stackars liten

    Just nu är det ju bara synd att hon varit så tidig med nya tänder, men vem vet - anlagen skulle kanske ha skadats även om de inte hunnit fram...

    Hoppas hon snart mår bättre och att infektionen ger med sig!
    Kram!
  4. 2
    Stackars liten

    Just nu är det ju bara synd att hon varit så tidig med nya tänder, men vem vet - anlagen skulle kanske ha skadats även om de inte hunnit fram...

    Hoppas hon snart mår bättre och att infektionen ger med sig!
    Kram!

Liknande trådar

  1. Astrid Norea
    By meaz in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-10-29, 16:35
  2. Fortsättning om Norea...
    By - Veronica - in forum _03 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-05, 21:41
  3. Norea har en fraktur...
    By - Veronica - in forum _03 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-14, 11:53
  4. Norea!!
    By jossan30 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-26, 18:15
  5. Norea och Ruth!
    By ango in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 15:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar