Tindra skall få en lillebror
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Tindra skall få en lillebror

    Hihi de va såå härligt att få se lille plutten i magen..... och de är en pojke vi väntar.. så en liten lillebror skall lilla Tindra nu få i slutet av november.

    Vet att oron sitter i ryggraden ovasett att allt såg bra ut...men nu är de ju ju faktiskt mitt sista barn som förhoppningsvis får stanna hos oss och förhoppningsvis är fullt frisk.
    Har gjort ett till ultraljud för att vara noga med hjärtat.. och allt var utvecklat som de skulle så HURRA de känns skönt.
    Jag har tom börjat känna lille killen där inne och han är livlig minsan
    ...
    Snart har vi semester då bär de av till dalarna.. för att sedan komma hem och inskolningen på Tindra börjar den 17 Augusti.
    Lite kusligt att hon redan skall börja där men vi har fått plats där vi vill.

    Hoppas att sommaren är bra för er här är de ok

    Kram Åsa och Tindra
    Bloggar på: http://familjennore.bloggagratis.se/

    Även blogg av tankar kring sorgen/Tankar att mista sitt barn : http://livetutanmittbarn.bloggagratis.se/
  2. 1
    Tindra skall få en lillebror Hihi de va såå härligt att få se lille plutten i magen..... och de är en pojke vi väntar.. så en liten lillebror skall lilla Tindra nu få i slutet av november.

    Vet att oron sitter i ryggraden ovasett att allt såg bra ut...men nu är de ju ju faktiskt mitt sista barn som förhoppningsvis får stanna hos oss och förhoppningsvis är fullt frisk.
    Har gjort ett till ultraljud för att vara noga med hjärtat.. och allt var utvecklat som de skulle så HURRA de känns skönt.
    Jag har tom börjat känna lille killen där inne och han är livlig minsan
    ...
    Snart har vi semester då bär de av till dalarna.. för att sedan komma hem och inskolningen på Tindra börjar den 17 Augusti.
    Lite kusligt att hon redan skall börja där men vi har fått plats där vi vill.

    Hoppas att sommaren är bra för er här är de ok

    Kram Åsa och Tindra
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Så mysigt med en lillebror! Jag fick idag veta att min äldsta dotters bebis är en pojke. De fick bf 23/12, så det blir en härlig julklapp att bli mormor! *kram*
  4. 2
    Så mysigt med en lillebror! Jag fick idag veta att min äldsta dotters bebis är en pojke. De fick bf 23/12, så det blir en härlig julklapp att bli mormor! *kram*

Liknande trådar

  1. Lillebror skall pà teater idag
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-04-12, 09:37
  2. Jag skall be lillebror anställa en
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-03-13, 14:32
  3. Colins lillebror skall heta..??
    By Hwila & Zion:s mamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-21, 21:49
  4. Nathalie & Tindra vad ska lillebror heta
    By jeen in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-06, 00:47
  5. Lillebror skall hàlla
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 17:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar