Nu är jag mer aktiv igen!
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Nu är jag mer aktiv igen!

    Hej!

    Nu är jag tillbaks efter en semestervecka i Danmark och sedan en vecka hemma. Det har bara inte blivit så att jag har suttit framför datorn speciellt mycket. Hemmet och barnen pockar på min uppmärksamhet!

    Det ser ut som många av er har fått göra RUL. Vad kul!
    Jag har inte mitt förrän 27/7 och då är jag i v. 20 typ. Det är sent värre tycker jag. Han sparkar dock på där inne så jag tvivlar inte på att han lever iaf.

    Mitt illamående är helt borta nu, det försvann i slutet av v. 16.
    Magen växer. Idag köpte jag ett par mamma-jeans på H&M rean.
    Jag provade även shorts, men de satt inte bra tycker jag så jag har mina gamla med en knapp öppen istället. Jag har dem ju bara hemma ändå.

    Idag berättade jag för min äldsta om att hon ska en lillebror och hon är besviken över att det inte är en lillasyster. Annars var det inga större funderingar från hennes sida.

    Jag är ledig 4 veckor till och det är så skönt. Hoppas det blir lite mer badväder bara!

    Kram
    Mamma till Eskil född 18/12-09 samt Ellen (juli 2003) och Emil (februari 2006)
  2. 1
    Nu är jag mer aktiv igen! Hej!

    Nu är jag tillbaks efter en semestervecka i Danmark och sedan en vecka hemma. Det har bara inte blivit så att jag har suttit framför datorn speciellt mycket. Hemmet och barnen pockar på min uppmärksamhet!

    Det ser ut som många av er har fått göra RUL. Vad kul!
    Jag har inte mitt förrän 27/7 och då är jag i v. 20 typ. Det är sent värre tycker jag. Han sparkar dock på där inne så jag tvivlar inte på att han lever iaf.

    Mitt illamående är helt borta nu, det försvann i slutet av v. 16.
    Magen växer. Idag köpte jag ett par mamma-jeans på H&M rean.
    Jag provade även shorts, men de satt inte bra tycker jag så jag har mina gamla med en knapp öppen istället. Jag har dem ju bara hemma ändå.

    Idag berättade jag för min äldsta om att hon ska en lillebror och hon är besviken över att det inte är en lillasyster. Annars var det inga större funderingar från hennes sida.

    Jag är ledig 4 veckor till och det är så skönt. Hoppas det blir lite mer badväder bara!

    Kram
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    Går oxå o väntar på rul - har inte förrens 29/7. Känner inget heller men magen den växer. Som tur var hittade jag en apparat på jobbet idag som jag kan höra hjärtljuden med. Det tickade på ganska bra :-), så jag vet att h*n lever om där inne. Ska försöka att inte missbruka apparaten, men det är ju så härligt att höra.
  4. 2
    Går oxå o väntar på rul - har inte förrens 29/7. Känner inget heller men magen den växer. Som tur var hittade jag en apparat på jobbet idag som jag kan höra hjärtljuden med. Det tickade på ganska bra :-), så jag vet att h*n lever om där inne. Ska försöka att inte missbruka apparaten, men det är ju så härligt att höra.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Vilken lyx att kunna höra hjärtljuden när man vill!!!
    Ja, vi får väl vänta en vecka till, till vårt RUL, men den som väntar på något gott.... :-)
  6. 3
    Vilken lyx att kunna höra hjärtljuden när man vill!!!
    Ja, vi får väl vänta en vecka till, till vårt RUL, men den som väntar på något gott.... :-)

Liknande trådar

  1. Kanske lite mer aktiv igen...
    By Spirella in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-07-20, 21:51
  2. Kanske bli lite aktiv här igen :-)
    By Katja_73 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 19:17
  3. aktiv igen...
    By 2prinsar in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 18:34
  4. aktiv igen...
    By 2prinsar in forum _05 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 12:52
  5. NU blir jag aktiv igen!
    By Linda med Olivia *försök nr. 4* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 20:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar