Inblåsta och Olivia har magont...
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Inblåsta och Olivia har magont...

    Vi ligger ute vid Arholma med segelbåten. Det skall blåsa mycket fram till torsdag. Olivia stackaren har magplågor och har inte gjort "nummer 2" på en vecka snart.. Har ni några super-tips?? Lite orolig för stackaren...som tur är finns det faktiskt apoteksombud här.
    Kram till er alla!

    Åza m Olivia o Irmelin
  2. 1
    Inblåsta och Olivia har magont... Vi ligger ute vid Arholma med segelbåten. Det skall blåsa mycket fram till torsdag. Olivia stackaren har magplågor och har inte gjort "nummer 2" på en vecka snart.. Har ni några super-tips?? Lite orolig för stackaren...som tur är finns det faktiskt apoteksombud här.
    Kram till er alla!

    Åza m Olivia o Irmelin
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    Om lillan redan har ont i magen kanske det kan vara bra att ta ett lavemang eller två. Och sedan är Lactulos superbra på att mjuka upp magen från andra hållet. Smakar pyton dock! Vi blandar ut det med saft. :P Lycka till!
  4. 2
    Om lillan redan har ont i magen kanske det kan vara bra att ta ett lavemang eller två. Och sedan är Lactulos superbra på att mjuka upp magen från andra hållet. Smakar pyton dock! Vi blandar ut det med saft. :P Lycka till!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Tack så mycket för svar! Direkt efter att jag skrivit detta gick stumpan på toaletten och fick det gjort! Yoghurt med knäckebröd gjorde susen! Kändes skönt bara att få skriva här igen..
  6. 3
    Tack så mycket för svar! Direkt efter att jag skrivit detta gick stumpan på toaletten och fick det gjort! Yoghurt med knäckebröd gjorde susen! Kändes skönt bara att få skriva här igen..
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4
    Att få skriva?
    Du menar inte att du blev avstängd för "reklam"inläggen?
  8. 4
    Att få skriva?
    Du menar inte att du blev avstängd för "reklam"inläggen?
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    äsch, nej så menade jag inte. Det var så länge sen jag skrev här alls, och det hjälper ens mammahjärta att få göra det!
    Sen var "reklaminlägget" lite tokigt kanske, men det var väl menat!
  10. 5
    äsch, nej så menade jag inte. Det var så länge sen jag skrev här alls, och det hjälper ens mammahjärta att få göra det!
    Sen var "reklaminlägget" lite tokigt kanske, men det var väl menat!

Liknande trådar

  1. Olivia 1 år
    By Folkabo in forum _0906 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-21, 20:36
  2. Olivia är här
    By Minnea in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-12-14, 11:35
  3. Olivia är här
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-06-23, 09:58
  4. Inblåsta...
    By Mia med Amanda 03 in forum Resesnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-15, 15:13
  5. Olivia & ............
    By *Mariah* in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-18, 08:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar