Tebaks från semestern! Glada nyheter!
Autismspektrum
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Tebaks från semestern! Glada nyheter!

    Och vilken underbar semester det blev.

    JOnathan har lekt med två barn i ungefär samma ålder!!!! Det är kors i taket för oss. Och han verkligen lekte med dem - inte bredvid och inte utan att bry sig om att de gick iväg och gjorde något annat, utan verkligen ropade på dem och brydde sig.

    Jonathan har också åkt båt (inte fiskat även om hans lilla kompis i samma båt gjorde det) och gjort en massa roligt hos mormor och morfar. Vi kunde vara 4 timmar (!!!!) hos mina vänner däruppe. Mycket tack vare att deras systerson och systerdotter kom på besök som Jonathan busade med.

    Vet ni vad mer? Vi ska träffas 4 familjer som tränar intensivträning (IBT/TBI/BTI) i början av augusti. Tro hur det ska sluta?! 4 barn med autism på samma ställe - håll i hatten!

    Kram på er från glad

    Anna
    Sinnesrobönen: "Giv mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden."

    Blogg: http://annahelena70.bloggplatsen.se/
    Bok utgiven: https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=44374
  2. 1
    Tebaks från semestern! Glada nyheter! Och vilken underbar semester det blev.

    JOnathan har lekt med två barn i ungefär samma ålder!!!! Det är kors i taket för oss. Och han verkligen lekte med dem - inte bredvid och inte utan att bry sig om att de gick iväg och gjorde något annat, utan verkligen ropade på dem och brydde sig.

    Jonathan har också åkt båt (inte fiskat även om hans lilla kompis i samma båt gjorde det) och gjort en massa roligt hos mormor och morfar. Vi kunde vara 4 timmar (!!!!) hos mina vänner däruppe. Mycket tack vare att deras systerson och systerdotter kom på besök som Jonathan busade med.

    Vet ni vad mer? Vi ska träffas 4 familjer som tränar intensivträning (IBT/TBI/BTI) i början av augusti. Tro hur det ska sluta?! 4 barn med autism på samma ställe - håll i hatten!

    Kram på er från glad

    Anna
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    Härliga nyheter
    Det du skriver om att träffa andra familjer som tränar ser jag som en rikrig höjdare. såååå spännande och givande
  4. 2
    Härliga nyheter
    Det du skriver om att träffa andra familjer som tränar ser jag som en rikrig höjdare. såååå spännande och givande
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Jo, vi har ju bara träffat föräldrarna på en autismträff för IBT-handledning och aldrig träffat barnen så det här känns riktigt spännande... Eller... Jo, det ska bli kul men man är ju litet spänd på hur det ska gå ;-)

    /Anna
  6. 3
    Jo, vi har ju bara träffat föräldrarna på en autismträff för IBT-handledning och aldrig träffat barnen så det här känns riktigt spännande... Eller... Jo, det ska bli kul men man är ju litet spänd på hur det ska gå ;-)

    /Anna

Liknande trådar

  1. Mer glada nyheter
    By *Es mamma* in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-10-22, 17:05
  2. Glada nyheter från mitt gym :)
    By Winnertaco in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-08, 08:46
  3. lite glada nyheter från en nästan anonym
    By skilsmässoproblemen in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 06:12
  4. Glada nyheter på semestern
    By anonymt namna in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-26, 19:09
  5. Glada nyheter från Eva77
    By flor77 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-25, 18:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar