Inget plus...........Än............. .
_1004 Aprilbarn
  1. Anonym
    #1

    Inget plus...........Än............. .

    Testat idag och jag kan inte se ngt positivt litet streck...

    Har provat se mot ljuset, mot lampa, mot solen, från ljuset osv osv....

    Men skam den som ger sig! Jag hade utslag på äl-stickan för 13 dagar sen, så det är ingen panik...

    Känns nog lite konstigt i brösten, eller inbillar jag mej??? ..........

    Det är väl så att när äl-stickan ger utslag så är det ½-1 dygn kvar till äl, så om den gav utslag så är det kanske på torsdagen jag hade äl. Lite konstigt, för jag väntade inte äl förrän på lördagen eller söndagen.

    Nåja, nog tramsat, vi hörs!
  2. 1
    Inget plus...........Än............. . Testat idag och jag kan inte se ngt positivt litet streck...

    Har provat se mot ljuset, mot lampa, mot solen, från ljuset osv osv....

    Men skam den som ger sig! Jag hade utslag på äl-stickan för 13 dagar sen, så det är ingen panik...

    Känns nog lite konstigt i brösten, eller inbillar jag mej??? ..........

    Det är väl så att när äl-stickan ger utslag så är det ½-1 dygn kvar till äl, så om den gav utslag så är det kanske på torsdagen jag hade äl. Lite konstigt, för jag väntade inte äl förrän på lördagen eller söndagen.

    Nåja, nog tramsat, vi hörs!
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Håller tummarna för ett positivt streck de närmaste dagarna!
  4. 2
    Håller tummarna för ett positivt streck de närmaste dagarna!
  5. Anonymaja
    #3
    TACK för tummarna.... Meeen......
    Idag på äl +14 dagar testade jag negativt och känner mensvärken som är på kommande.... Har även brunaktiga flytningar... Nåja, det var första allvarliga försöket så det gör inte så mycket.
    Nya tag bara...
    Det känns lite ovan, för vid båda mina tidigare graviditeter har jag blivit gravid direkt...
  6. 3
    TACK för tummarna.... Meeen......
    Idag på äl +14 dagar testade jag negativt och känner mensvärken som är på kommande.... Har även brunaktiga flytningar... Nåja, det var första allvarliga försöket så det gör inte så mycket.
    Nya tag bara...
    Det känns lite ovan, för vid båda mina tidigare graviditeter har jag blivit gravid direkt...
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Nej vad trist, men som du sa, nya tag! Samma för mig det har tagit direkt med alla tre barnen men nu är jag inne på mitt andra försök.... men hinner du med en cykel till innan april är kört? Lycka till ia lla fall!
  8. 4
    Nej vad trist, men som du sa, nya tag! Samma för mig det har tagit direkt med alla tre barnen men nu är jag inne på mitt andra försök.... men hinner du med en cykel till innan april är kört? Lycka till ia lla fall!

Liknande trådar

  1. Inget bredband, inget varmvatten
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-05-21, 19:36
  2. Inget slutdatum - inget blir gjort...
    By _Maa_ in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-09, 09:54
  3. Inget KUB för mig!
    By Finduz in forum _1005 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-28, 16:07
  4. Inget allvarligt, faktiskt inget alls
    By fruwiklund in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 17:29
  5. Inget godis, inget fika
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 21:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar