samband?
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    samband?

    Hejsan flickor!
    Igår började jag få så himla ont på sidan av foten, känns som om det skulle kunna vara en fortsättning från vaden. Äsch, jag vet inte....ville mest klaga av mig. Det gör så fruktansvärt ont och sen ska jag försöka gå - då får jag ont i ischias/fogarna eller vad det nu är på andra sidan kroppen för att jag haltar förmodligen. Jag vet ju att jag borde gått till doktorn när jag fick en tid men eftersom jag prioriterade sommarjobbet så får jag väl skylla mig själv =(. Nu har jag ju tid den 3 augusti men det är ett tag tills dess att ha ont.
    Tips?

    Kramisar på Er alla!
    *** - 46 kilo***
  2. 1
    samband? Hejsan flickor!
    Igår började jag få så himla ont på sidan av foten, känns som om det skulle kunna vara en fortsättning från vaden. Äsch, jag vet inte....ville mest klaga av mig. Det gör så fruktansvärt ont och sen ska jag försöka gå - då får jag ont i ischias/fogarna eller vad det nu är på andra sidan kroppen för att jag haltar förmodligen. Jag vet ju att jag borde gått till doktorn när jag fick en tid men eftersom jag prioriterade sommarjobbet så får jag väl skylla mig själv =(. Nu har jag ju tid den 3 augusti men det är ett tag tills dess att ha ont.
    Tips?

    Kramisar på Er alla!
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2
    Tror absolut att det kan ha ett samband! Ländkotornas nervbanor löper ända ner i foten! Olika område för olika ländkotor (L1-L5 L1 är ischiasnerven och sitter högst upp av ländkotorna!)
  4. 2
    Tror absolut att det kan ha ett samband! Ländkotornas nervbanor löper ända ner i foten! Olika område för olika ländkotor (L1-L5 L1 är ischiasnerven och sitter högst upp av ländkotorna!)
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Tack! Ja, jag tror också det kan vara min ischias som spökar. Har läst lite på nätet och det ser ut att kunna stämma.

    Ska ta upp det med bm när jag ska dit 3 aug.

    kram
  6. 3
    Tack! Ja, jag tror också det kan vara min ischias som spökar. Har läst lite på nätet och det ser ut att kunna stämma.

    Ska ta upp det med bm när jag ska dit 3 aug.

    kram
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Tyvärr inga tips. Men hoppas det kan ge sig snart!
  8. 4
    Tyvärr inga tips. Men hoppas det kan ge sig snart!
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Usch stackare.... Hoppas det blir bättre snart!

    Kram
  10. 5
    Usch stackare.... Hoppas det blir bättre snart!

    Kram

Liknande trådar

  1. Samband?
    By passion_sthlm in forum Sängvätning & inkontinens
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-08, 15:37
  2. Samband?
    By anonymt namn in forum Förlossning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 16:04
  3. Samband?
    By illan in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-15, 21:32
  4. I samband med depression
    By anonymt namn in forum Dysfunktionell uppväxt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 05:55
  5. Ser ett samband! :)
    By Ewitha in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-29, 21:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar