Erfarenhet av apoliva?
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Erfarenhet av apoliva?

    Hej! Är det någon har erfarenhet av att testa med apoliva. Min mens har uteblivet vilket bara hänt mig veterligen en gång tidigare och det var när jag var gravid förra gången. Men jag har nu testat två gånger med apoliva och båda gångerna blir det negativt. Ena gången jag testa var på bim -dagen och andra testet gjordes två dagar efter bim. Är nu på min tredje dag efter bim och mensen lyser fortfarande med sin frånvaro.

    Någon som tidiagee testat med samma märke och fått negativt och sedan bytat och då fått positivt?
  2. 1
    Erfarenhet av apoliva? Hej! Är det någon har erfarenhet av att testa med apoliva. Min mens har uteblivet vilket bara hänt mig veterligen en gång tidigare och det var när jag var gravid förra gången. Men jag har nu testat två gånger med apoliva och båda gångerna blir det negativt. Ena gången jag testa var på bim -dagen och andra testet gjordes två dagar efter bim. Är nu på min tredje dag efter bim och mensen lyser fortfarande med sin frånvaro.

    Någon som tidiagee testat med samma märke och fått negativt och sedan bytat och då fått positivt?
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Antingen är du låghormonare, haft senare äl än du trott (har du gjort äl-test?) eller så jävlas kroppen med dig... vore jag dig skulle jag ha is i magen och vänta några dagar. HAr du några gravsympom?
  4. 2
    Antingen är du låghormonare, haft senare äl än du trott (har du gjort äl-test?) eller så jävlas kroppen med dig... vore jag dig skulle jag ha is i magen och vänta några dagar. HAr du några gravsympom?
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Säger som amaria78. Jag är låghormonare tror jag. När jag var gravid min andra gång fick jag mitt plus BIM+11 och tredje gången fick jag det runt BIM+8. Jag har BIM idag men ingen mens i sike, brukar ha mensvärk men jag har inte det heller. Men inget plus heller. Så vänta ett tag och testa sen igen om inte mensen kommer då.
  6. 3
    Säger som amaria78. Jag är låghormonare tror jag. När jag var gravid min andra gång fick jag mitt plus BIM+11 och tredje gången fick jag det runt BIM+8. Jag har BIM idag men ingen mens i sike, brukar ha mensvärk men jag har inte det heller. Men inget plus heller. Så vänta ett tag och testa sen igen om inte mensen kommer då.
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Tack för era svar, prova att testa mig idag igen men fortfarande negativt.

    Loved: Hur var det första gången du var gravid och testade var det lika sent det gav utslag då?

    Jag vill minas att jag testa runt bim+5 förra gången å då blev det ett klart pluss utan ngn tvekan. Men det kan kanske skilja från graviditet till graviditet.

    Just nu börjar jag mest oroa mig för varför den inte kommer om jag nu inte e gravid. Konstigt att man helt plötsligt längtar efter något sånt
  8. 4
    Tack för era svar, prova att testa mig idag igen men fortfarande negativt.

    Loved: Hur var det första gången du var gravid och testade var det lika sent det gav utslag då?

    Jag vill minas att jag testa runt bim+5 förra gången å då blev det ett klart pluss utan ngn tvekan. Men det kan kanske skilja från graviditet till graviditet.

    Just nu börjar jag mest oroa mig för varför den inte kommer om jag nu inte e gravid. Konstigt att man helt plötsligt längtar efter något sånt

Liknande trådar

  1. Apoliva ägglossningstest
    By Celicia in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-05, 17:49
  2. Erfarenhet av apoliva?
    By Vill in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-23, 13:07
  3. Erfarenhet av apoliva?
    By Vill in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-23, 11:17
  4. Apoliva-reklamen..
    By Nike1234 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 11:14
  5. Apoliva
    By Jemmi in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 17:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar