Första vändningen
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Första vändningen

    -nu har det hänt han vände sig från rygg till mage

    Nu händer allt med en rasande fart. Känns som det går för fort.
    Han är ju min lille bebis!!!
    Tycker synd om hans pappa som missar så mycket pga att han måste
    jobba så mycket.

    Idag kiknade han av skratt när jag låtsades nysa och han bara älskar att flyga
    Nu börjar hans personlighet komma fram.

    Hur är det med era bebisar??? Ngt speciellt dom gillar ???

    Kramar
  2. 1
    Första vändningen -nu har det hänt han vände sig från rygg till mage

    Nu händer allt med en rasande fart. Känns som det går för fort.
    Han är ju min lille bebis!!!
    Tycker synd om hans pappa som missar så mycket pga att han måste
    jobba så mycket.

    Idag kiknade han av skratt när jag låtsades nysa och han bara älskar att flyga
    Nu börjar hans personlighet komma fram.

    Hur är det med era bebisar??? Ngt speciellt dom gillar ???

    Kramar
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Hon älskar när jag sjunger "Bä, bä vita lamm" Då spricker hela ansiktet upp i ett leende och hon ylar med ibland
    Hon bara älskar när någon pratar med henne och hon ler mot alla hon möter.
    Visst går det fort. Tycker hon blivit så stor redan, från en liten trasa på BB till nu. Swosh! sa det bara.
  4. 2
    Hon älskar när jag sjunger "Bä, bä vita lamm" Då spricker hela ansiktet upp i ett leende och hon ylar med ibland
    Hon bara älskar när någon pratar med henne och hon ler mot alla hon möter.
    Visst går det fort. Tycker hon blivit så stor redan, från en liten trasa på BB till nu. Swosh! sa det bara.
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Jo här vänds det åt alla håll och kanter och det tycker Martin är jättekul, dessutom älskar han att stå upp med hjälp och undersöka precis ALLT. "Pruttar" med munnen gör han också hela tiden och skrattar så han kiknar efter.

    Visst är det kul när man börjar se personligheterna

    Kramar
  6. 3
    Jo här vänds det åt alla håll och kanter och det tycker Martin är jättekul, dessutom älskar han att stå upp med hjälp och undersöka precis ALLT. "Pruttar" med munnen gör han också hela tiden och skrattar så han kiknar efter.

    Visst är det kul när man börjar se personligheterna

    Kramar
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Javisst går det FÖR fort! Men å vad kul det är att se deras framsteg och deras personligheter att växa fram

    Ingen vändning här än...
    Viggo är en lite glad bebis. Han gillar att man gosar och pussar eller pruttar honom på halsen, då skrattar han högt. Han babblar o pratar mycket med sig själv o andra.
    Goa bebbar vi har!

    Kraaam
  8. 4
    Javisst går det FÖR fort! Men å vad kul det är att se deras framsteg och deras personligheter att växa fram

    Ingen vändning här än...
    Viggo är en lite glad bebis. Han gillar att man gosar och pussar eller pruttar honom på halsen, då skrattar han högt. Han babblar o pratar mycket med sig själv o andra.
    Goa bebbar vi har!

    Kraaam
  9. Medlem sedan
    Sep 2008
    #5
    Här vänds det från rygg till mage, men han blir förbannad då han hamnar på magen och ibland fattar han hur han ska snurra tillbaka till magen igen. Men jag tror att vreden tar överhanden där ; )
  10. 5
    Här vänds det från rygg till mage, men han blir förbannad då han hamnar på magen och ibland fattar han hur han ska snurra tillbaka till magen igen. Men jag tror att vreden tar överhanden där ; )
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Ah, här började Alice vända sig i helgen... tror jag att det var... och nu är hon inte still.
    Från mage till rygg vänder hon sig av ilska då hon hamnar så. Magläge är INGEN favorit...

    Annars tycker Alice att det är löjligt roligt med tittut-lekar, gärna där hon blir så rädd att hon hoppar till av det, då skrattar hon så hon kiknar.
    Liksom när jag sjunger en visa som inte riktigt består av riktiga ord, utan det är något min mamma hörde när hon var liten, men inte kommer ihåg hur den går. (Tussa hunnarna, klappa handarna vovvi voff voff voff voff)
    Helt meningslös men med armrörelserna vi gör är den rolig.

    Det händer ju så mycket med dem nu!!
  12. 6
    Ah, här började Alice vända sig i helgen... tror jag att det var... och nu är hon inte still.
    Från mage till rygg vänder hon sig av ilska då hon hamnar så. Magläge är INGEN favorit...

    Annars tycker Alice att det är löjligt roligt med tittut-lekar, gärna där hon blir så rädd att hon hoppar till av det, då skrattar hon så hon kiknar.
    Liksom när jag sjunger en visa som inte riktigt består av riktiga ord, utan det är något min mamma hörde när hon var liten, men inte kommer ihåg hur den går. (Tussa hunnarna, klappa handarna vovvi voff voff voff voff)
    Helt meningslös men med armrörelserna vi gör är den rolig.

    Det händer ju så mycket med dem nu!!

Liknande trådar

  1. första vändningen
    By amaria8 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-29, 20:56
  2. Första vändningen
    By Miya1978 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 17:13
  3. Senaste vändningen
    By Embers in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-28, 20:49
  4. Vändningen...
    By Anna-Lisa in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 14:57
  5. första vändningen. :)
    By mimiototte in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 13:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar