Vincent är här
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Vincent är här

    Så kom dagen när lille Vincent behagade att titta ut. Kl 21,59 den 21:a fick vi tillökning i familjen. Det blev en Vincent som vägde 4030 gram och var 52 centimeter lång. Förlossningen gick jättesmidigt och bra så vi kände oss pigga och åkte hem dagen efter. Så nu väntar vi bara på att amningen ska komma igågn. AJ, vilka ömma bröst man har nu....
  2. 1
    Vincent är här Så kom dagen när lille Vincent behagade att titta ut. Kl 21,59 den 21:a fick vi tillökning i familjen. Det blev en Vincent som vägde 4030 gram och var 52 centimeter lång. Förlossningen gick jättesmidigt och bra så vi kände oss pigga och åkte hem dagen efter. Så nu väntar vi bara på att amningen ska komma igågn. AJ, vilka ömma bröst man har nu....
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Åh vilken lång kille! Många grattis!!
  4. 2
    Åh vilken lång kille! Många grattis!!
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Grattis till pojken! Skönt att allt gick så bra! Du har (hade) samma BF som jag och jag är förstås jätteavundsjuk. Sitter här med stor mage och bara tittar ut på regnet och inget händer.... Njut av bebisen!
  6. 3
    Grattis till pojken! Skönt att allt gick så bra! Du har (hade) samma BF som jag och jag är förstås jätteavundsjuk. Sitter här med stor mage och bara tittar ut på regnet och inget händer.... Njut av bebisen!
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Grattis till lille vincent, fint namn!
  8. 4
    Grattis till lille vincent, fint namn!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Stort grattis till lille Vincent! Skönt med smidig förlossning. Man är mör nog efteråt ändå tycker jag
    Huvva för ömma bröst, mina börjar lugna sej nu efter en vecka...

    Kram
    Fru L
  10. 5
    Stort grattis till lille Vincent! Skönt med smidig förlossning. Man är mör nog efteråt ändå tycker jag
    Huvva för ömma bröst, mina börjar lugna sej nu efter en vecka...

    Kram
    Fru L
  11. Medlem sedan
    Jan 2009
    #6
    Grattis till gossen! Mys på!
  12. 6
    Grattis till gossen! Mys på!
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Grattis! Ni har valt ett väldigt vackert namn tycker jag (som sitter här med en 1 månad gammal Vincent )
  14. 7
    Grattis! Ni har valt ett väldigt vackert namn tycker jag (som sitter här med en 1 månad gammal Vincent )
  15. Medlem sedan
    Apr 2009
    #8
    grattis!!!!!
  16. 8
    grattis!!!!!

Liknande trådar

  1. VINCENT ÄR HÄR:)
    By Fritz in forum _1006 Junibarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-06-11, 15:59
  2. Vincent är här! :D
    By Lotus in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-07, 16:18
  3. Vincent
    By Signe & 3 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 20:35
  4. *G*R*A*T*T*I*S* VINCENT!!!
    By jessica_f in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 14:05
  5. Nu är vår Vincent här...
    By mummycool in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 11:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar