Mår så illa
_1004 Aprilbarn
  1. Anonym
    #1

    Mår så illa

    Har funderingar om det kan vara så att det är något på gång. Mår så jäkla illa emellanåt, och brösten spänner och det gör ont. Har haft det så här i ca en vecka nu. Är jag inte gravid, så måste det vara något fel på mig. Testade för två dagar sen med rfsu.s test. Men det visade negativt. Kan varit för tidigt. Väntar mensen på söndag, men brukar dock få några dagar tidigare än 28 dagar.
    Skulle det nu bli positivt så finns det många om och men, men det får jag ta då den dagen kommer.
  2. 1
    Mår så illa Har funderingar om det kan vara så att det är något på gång. Mår så jäkla illa emellanåt, och brösten spänner och det gör ont. Har haft det så här i ca en vecka nu. Är jag inte gravid, så måste det vara något fel på mig. Testade för två dagar sen med rfsu.s test. Men det visade negativt. Kan varit för tidigt. Väntar mensen på söndag, men brukar dock få några dagar tidigare än 28 dagar.
    Skulle det nu bli positivt så finns det många om och men, men det får jag ta då den dagen kommer.
  3. Medlem sedan
    Mar 2009
    #2
    Hej! Idag är det söndag? kom mensen idag eller har du fått ditt plus? Hoppas du inte är sjuk iallafall och att det är därför du mår illa, utan att det finns en bättre förklaring.
  4. 2
    Hej! Idag är det söndag? kom mensen idag eller har du fått ditt plus? Hoppas du inte är sjuk iallafall och att det är därför du mår illa, utan att det finns en bättre förklaring.
  5. Anonym
    #3
    Har inte fått min mens idag. Mår illa som tusan. Nä, detta illamåendet är inte normalt. Ska testa i morgon bitti igen.
  6. 3
    Har inte fått min mens idag. Mår illa som tusan. Nä, detta illamåendet är inte normalt. Ska testa i morgon bitti igen.
  7. Anonym
    #4
    mensen kom inatt.
  8. 4
    mensen kom inatt.

Liknande trådar

  1. Mår så illa!
    By Tussilull in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-07-14, 21:28
  2. illa eller riktigt illa?
    By -jenna- in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 20:17
  3. Mår ni Illa,väldigt illa??
    By pinja in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 15:06
  4. Ser illa, hör illa, luktar illa?
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 15:18
  5. Illa jag mår illa *gnäll varning*
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 16:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar