Hemma!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Hemma!

    Hallo girls!We´re back!!
    Allt har gått bra, Ines babblar på ännu mer!mamma väger nu 10kg mindre än i vintras.....dock lång väg kvar,men det ska gå bra!
    Ska ladda upp lite nya foton så fort jag hinner.
    Apropå kalas o huserum, så är 1 fam hjärtligt välkommna att sova här!Först till kvar gäller!
    Nä,nu har jag hundra saker att göra,men vi är hemma i alla fall! Jag är bara ledsen över att jag ska börja jobba om precis en vecka......!
    Kram på er alla och Idahe-GRATTIS till Charlie !
  2. 1
    Hemma! Hallo girls!We´re back!!
    Allt har gått bra, Ines babblar på ännu mer!mamma väger nu 10kg mindre än i vintras.....dock lång väg kvar,men det ska gå bra!
    Ska ladda upp lite nya foton så fort jag hinner.
    Apropå kalas o huserum, så är 1 fam hjärtligt välkommna att sova här!Först till kvar gäller!
    Nä,nu har jag hundra saker att göra,men vi är hemma i alla fall! Jag är bara ledsen över att jag ska börja jobba om precis en vecka......!
    Kram på er alla och Idahe-GRATTIS till Charlie !
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2
    Tack och lov att du hör av dej! Du och din familj var faktiskt de första jag tänkte på när jag hörde om tågolyckan o Kroatien på nyheterna igår! Du är hemma! Nu kan jag pusta ut!

    Bara en vecka kvar till jobb? Jag tycker JAG har lite som bara har fem månader kvar!

    Ser fram emot foton!!
  4. 2
    Tack och lov att du hör av dej! Du och din familj var faktiskt de första jag tänkte på när jag hörde om tågolyckan o Kroatien på nyheterna igår! Du är hemma! Nu kan jag pusta ut!

    Bara en vecka kvar till jobb? Jag tycker JAG har lite som bara har fem månader kvar!

    Ser fram emot foton!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Vad gulligt av dig!Nä, jag dör hellre än sätter mig på tåg i Kro,fy farao vad hemska de är, o olyckor är ju ännu värre!
    Jag glömde att skriva ner titeln på Zlatkos bok,sorry,vill verkligen läsa den!
    Jo,jobb......, skatta dig lycklig du!
  6. 3
    Vad gulligt av dig!Nä, jag dör hellre än sätter mig på tåg i Kro,fy farao vad hemska de är, o olyckor är ju ännu värre!
    Jag glömde att skriva ner titeln på Zlatkos bok,sorry,vill verkligen läsa den!
    Jo,jobb......, skatta dig lycklig du!
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    10kg å hjälp, har du smultit bort i värmen eller?? Har precis börjat ta itu med min vikt - 15 kg som ska bort.. så registrerade mig på viktklubb igen... så nu jäddrar.. köpt hem två kassar med frukt å mums ... Inte druckit läsk på en vecka... nåja...'

    Välkommen hem :-)
  8. 4
    10kg å hjälp, har du smultit bort i värmen eller?? Har precis börjat ta itu med min vikt - 15 kg som ska bort.. så registrerade mig på viktklubb igen... så nu jäddrar.. köpt hem två kassar med frukt å mums ... Inte druckit läsk på en vecka... nåja...'

    Välkommen hem :-)
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5
    ...och jag undrar om jag missat nåt, när vi träffades, men kan inte minnas att jag såg 15 kilos övervikt på dig eller 10 kilo på Sisak... nåja...säger ni att det är så, så vet ni ju det... och då är det intressant att jag antagligen bara såg era personligheter och ansikten och inte hur mycket var och en såg ut att väga...
  10. 5
    ...och jag undrar om jag missat nåt, när vi träffades, men kan inte minnas att jag såg 15 kilos övervikt på dig eller 10 kilo på Sisak... nåja...säger ni att det är så, så vet ni ju det... och då är det intressant att jag antagligen bara såg era personligheter och ansikten och inte hur mycket var och en såg ut att väga...
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6
    Jag tänkte försöka mej på att googla (för boken har ju kommit ut nu) och jag hittade det här! Berätta gärna vad det handlar om!
    http://www.youtube.com/watch?v=R3CFvZNgk1w
  12. 6
    Jag tänkte försöka mej på att googla (för boken har ju kommit ut nu) och jag hittade det här! Berätta gärna vad det handlar om!
    http://www.youtube.com/watch?v=R3CFvZNgk1w
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7
    För er andra som är nyfikna: Han som pratar där på slutrakan (sitter i mitten på bordet i sin munkdräkt, HAN är min alldeles egen Papi från Kroatien! *saknar*
  14. 7
    För er andra som är nyfikna: Han som pratar där på slutrakan (sitter i mitten på bordet i sin munkdräkt, HAN är min alldeles egen Papi från Kroatien! *saknar*
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    HIHI go du är :-D
    Man kan klä sig någorlunda så det inte syns för mkt... fast min våg är obarmhärtig stannar på långt över 80 och måttbandet är lika ovilligt det med vad det visar ... så bara att inse att det inte är kläderna som krympt i den nya tvättmaskinen utan det är ett otal valkar som behöver bort
  16. 8
    HIHI go du är :-D
    Man kan klä sig någorlunda så det inte syns för mkt... fast min våg är obarmhärtig stannar på långt över 80 och måttbandet är lika ovilligt det med vad det visar ... så bara att inse att det inte är kläderna som krympt i den nya tvättmaskinen utan det är ett otal valkar som behöver bort
  17. Medlem sedan
    Oct 2007
    #9
    rättelse-jag har gått ner 3kg i Kroatien,=totalt 10kg sen i vintras!
    TACK!!!!



    10kg å hjälp, har du smultit bort i värmen eller?? Har precis börjat ta itu med min vikt - 15 kg som ska bort.. så registrerade mig på viktklubb igen... så nu jäddrar.. köpt hem två kassar med frukt å mums ... Inte druckit läsk på en vecka... nåja...'

    Välkommen hem :-)
  18. 9
    rättelse-jag har gått ner 3kg i Kroatien,=totalt 10kg sen i vintras!
    TACK!!!!



    10kg å hjälp, har du smultit bort i värmen eller?? Har precis börjat ta itu med min vikt - 15 kg som ska bort.. så registrerade mig på viktklubb igen... så nu jäddrar.. köpt hem två kassar med frukt å mums ... Inte druckit läsk på en vecka... nåja...'

    Välkommen hem :-)
  19. Medlem sedan
    Jan 2007
    #10
    Välkommen hem Sisak!
  20. 10
    Välkommen hem Sisak!
  21. Medlem sedan
    Oct 2007
    #11
    hmmm,jah hann bara lyssna på de första min,innan Ines störde,men jag uppfattar det som en presskonferans om boken och "förtalarna" berömde både honom och boken! såg också att du hade rätt,den heter ju faktiskt "putovima" inte "putovina" som jag trodde!det korrekta ordet betyder-vägarna och den andra resorna!
    ska lyssna igenom allt snart!
  22. 11
    hmmm,jah hann bara lyssna på de första min,innan Ines störde,men jag uppfattar det som en presskonferans om boken och "förtalarna" berömde både honom och boken! såg också att du hade rätt,den heter ju faktiskt "putovima" inte "putovina" som jag trodde!det korrekta ordet betyder-vägarna och den andra resorna!
    ska lyssna igenom allt snart!
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12
    Sent omsider kommer här ett välkommen hem från mig med Hoppas Noah o Ines kan träffas o babbla ihop snart Men vi kanske får vänta till kalaset
  24. 12
    Sent omsider kommer här ett välkommen hem från mig med Hoppas Noah o Ines kan träffas o babbla ihop snart Men vi kanske får vänta till kalaset
  25. Medlem sedan
    Oct 2007
    #13
    Tackar,tackar!
    Om inte förr,så ja,då....men jag hör av mig så fort jag får arbetsschema......i övermorgon!
  26. 13
    Tackar,tackar!
    Om inte förr,så ja,då....men jag hör av mig så fort jag får arbetsschema......i övermorgon!
  27. Medlem sedan
    Jan 2007
    #14
    hejhej, tack för grattiset!!
  28. 14
    hejhej, tack för grattiset!!

Liknande trådar

  1. Hemma - och hemma med sjukis
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-10, 20:04
  2. Hemma :)
    By zibzib in forum _0907 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-24, 12:53
  3. Hemma hos oss
    By tinfil2 in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 20:39
  4. Hemma=)
    By bambi23 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 13:03
  5. Hemma nu
    By Graboid in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 09:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar