Jahopp
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Jahopp

    så har "testomanfrida" infunnit sig igen Ca 4dgr kvar till en ev bim.. Neg imorse..har ju 7 st billiga stickor kvar, köpte dem/vann bud på tradera.. Hur tillförlitliga tror ni de kan vara?? Har ett CB hemma... Måste tillägga att jag har även lite höjd temp
    Ser du en människa utan ett leende, ge henne ditt!
  2. 1
    Jahopp så har "testomanfrida" infunnit sig igen Ca 4dgr kvar till en ev bim.. Neg imorse..har ju 7 st billiga stickor kvar, köpte dem/vann bud på tradera.. Hur tillförlitliga tror ni de kan vara?? Har ett CB hemma... Måste tillägga att jag har även lite höjd temp
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    har ingen aning om vad det är för märke, står på engelska..har en rosa ruta med en tulpan& rosa sol på?! suck.. tänk om jag faktiskt har sån tur.. ska testa imorrnbitti igen
  4. 2
    har ingen aning om vad det är för märke, står på engelska..har en rosa ruta med en tulpan& rosa sol på?! suck.. tänk om jag faktiskt har sån tur.. ska testa imorrnbitti igen
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Du har kanske testat för tidigt? Det är ju inte så vanligt att man plussar på bim-4... ha is i magen och testa om några dagar igen.
  6. 3
    Du har kanske testat för tidigt? Det är ju inte så vanligt att man plussar på bim-4... ha is i magen och testa om några dagar igen.

Liknande trådar

  1. Jahopp
    By Fritz in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-25, 15:13
  2. Jahopp..
    By sandhra79 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-10-14, 12:13
  3. jahopp...
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 13:17
  4. Jahopp
    By Fritz in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 21:58
  5. Jahopp :D
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 14:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar