Testade pos imorse!!!!!
_1004 Aprilbarn
  1. Mamma 100407
    #1

    Testade pos imorse!!!!!

    Å gu vad glad jag är!!!!!!!

    Är dock lite osäker på när mitt bf är.. men som jag räknat ut så blir det 7 April

    Hade hormonspiral så jag hade ju aldrig mens förutom ett par droppar ibland..

    Blödde liiiiite 1-2 Juli
    Tog ut spiralen 3 Juli
    Testade neg 22 Juli (skulle på fest och ville vara säker)
    Testade pos nu idag 27 Juli

    Så det borde stämma att jag hade mens 1-2 juli.. så jag har räknat ut bf efter första mensdagen 1 Juli..

    Känner att jag vill vara anonym ett litet tag iallafall
  2. 1
    Testade pos imorse!!!!! Å gu vad glad jag är!!!!!!!

    Är dock lite osäker på när mitt bf är.. men som jag räknat ut så blir det 7 April

    Hade hormonspiral så jag hade ju aldrig mens förutom ett par droppar ibland..

    Blödde liiiiite 1-2 Juli
    Tog ut spiralen 3 Juli
    Testade neg 22 Juli (skulle på fest och ville vara säker)
    Testade pos nu idag 27 Juli

    Så det borde stämma att jag hade mens 1-2 juli.. så jag har räknat ut bf efter första mensdagen 1 Juli..

    Känner att jag vill vara anonym ett litet tag iallafall
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Men grattis!!! Vad roligt!

    Ska själv testa tidigast på söndag och borde få ett bf 9/4 i så fall. Fast det är inte beräknat efter sm utan efter äl. Men de flesta får ju ett nytt datum efter rul i alla fall.
  4. 2
    Men grattis!!! Vad roligt!

    Ska själv testa tidigast på söndag och borde få ett bf 9/4 i så fall. Fast det är inte beräknat efter sm utan efter äl. Men de flesta får ju ett nytt datum efter rul i alla fall.
  5. Medlem sedan
    Mar 2009
    #3
    Grattis!!! Va roligt att det gick så fort för er! Hoppas resan framöver går lika "problemfritt" . Har ni barn sedan tidigare, eller är det första graviditeten? Grattis igen!
  6. 3
    Grattis!!! Va roligt att det gick så fort för er! Hoppas resan framöver går lika "problemfritt" . Har ni barn sedan tidigare, eller är det första graviditeten? Grattis igen!
  7. Mamma 100407
    #4
    Ja vi blev rätt förvånade att det gik på en gång.. trodde jag skulle få mens en gång iallafall efter jag tog ut spiralen..

    Jag och min sambo har 2 barn var sen tidigare.. så i familjen blir det 5:e barnet.. men jag väntar nummer 3
  8. 4
    Ja vi blev rätt förvånade att det gik på en gång.. trodde jag skulle få mens en gång iallafall efter jag tog ut spiralen..

    Jag och min sambo har 2 barn var sen tidigare.. så i familjen blir det 5:e barnet.. men jag väntar nummer 3

Liknande trådar

  1. Testade med CB imorse....
    By Embers in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-28, 08:59
  2. Testade med cb imorse
    By Catrine m.I+C+T in forum Försöker bli med barn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 10:42
  3. Imorse testade
    By tuva06 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 13:01
  4. Testade negativt imorse:(
    By bofinken in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-11, 10:07
  5. Testade pos imorse : )
    By A ska bli storasyster :) in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 21:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar