Tips om att få fp att räcka längre..
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Tips om att få fp att räcka längre..

    Klicka på denna länk, registrera er och sedan kan ni helt gratis tjäna pengar genom att besöka hemsidor och registrera er för nyhetsbrev. Har funnits många såna sidor som inte ger så mycket, men detta ger faktiskt rejält med tillskott i kassan! På en vecka har jag redan tjänat 800 kronor! Och jag har fått dem utbetalda till mitt paysonkonto utan ngn avgift.
    Testa ni med! Registrera er iallefall, ni har inget att förlora!
  2. 1
    Tips om att få fp att räcka längre.. Klicka på denna länk, registrera er och sedan kan ni helt gratis tjäna pengar genom att besöka hemsidor och registrera er för nyhetsbrev. Har funnits många såna sidor som inte ger så mycket, men detta ger faktiskt rejält med tillskott i kassan! På en vecka har jag redan tjänat 800 kronor! Och jag har fått dem utbetalda till mitt paysonkonto utan ngn avgift.
    Testa ni med! Registrera er iallefall, ni har inget att förlora!
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    dålig sida .. om man "råkar" klicka på en länk 2 gånger TAR DE BETALT för att man skall få komma tillbaka... har varit medlem där förut men ser de mer som ett påhopp att bli avstängd för man inte kommer ihåg om man klickat på en viss länk eller inte... då blir man avstängd .... därav bjokottar jag den.... de finns bättre sätt enligt mig
  4. 2
    dålig sida .. om man "råkar" klicka på en länk 2 gånger TAR DE BETALT för att man skall få komma tillbaka... har varit medlem där förut men ser de mer som ett påhopp att bli avstängd för man inte kommer ihåg om man klickat på en viss länk eller inte... då blir man avstängd .... därav bjokottar jag den.... de finns bättre sätt enligt mig

Liknande trådar

  1. E's mamma- jag gav dig tips längre ner
    By alle in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-12-04, 18:43
  2. Nej, nu får det räcka...
    By MsBecks in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-03, 22:34
  3. Nej, nu får det räcka!
    By MiosMamma in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-05, 22:40
  4. Tack för tips om tårta längre ner
    By Skilla_J in forum Mat & dryck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-22, 20:55
  5. Tips inför längre flygresa?
    By -Allis- in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-17, 08:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar