Puh fullt upp....
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Puh fullt upp....

    Puh, har verkligen haft en fulltuppsommar i sommar, såklart väldans massa roliga saker, men jösses vad snabbt sommaren har gått... Nu är det min 3 års fest och en thailandresa och ett bröllop där jag ska vara tärna kvar på listan.. sen kommer det helt plötsligt att vara september...

    Nåja, annars är livet som vanligt, jag har otur med jobb och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, har ett gammalt jobb som jag vill ha, men som säkert kommer erbjuda kass lön och korta vik som kommer förlängas lite i taget, eller ett jobb, nära, bra lön, fria arbetstider, men där jag inte trivs pga rätt många orsaker.. Svårt val faktiskt...

    I övrigt så får vi starta bebisverkstan så smått igen nu, vi var ju tvugna att skippa en månad efter att jag blivit opererad... Få se om det ta sig nu..
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    Puh fullt upp.... Puh, har verkligen haft en fulltuppsommar i sommar, såklart väldans massa roliga saker, men jösses vad snabbt sommaren har gått... Nu är det min 3 års fest och en thailandresa och ett bröllop där jag ska vara tärna kvar på listan.. sen kommer det helt plötsligt att vara september...

    Nåja, annars är livet som vanligt, jag har otur med jobb och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, har ett gammalt jobb som jag vill ha, men som säkert kommer erbjuda kass lön och korta vik som kommer förlängas lite i taget, eller ett jobb, nära, bra lön, fria arbetstider, men där jag inte trivs pga rätt många orsaker.. Svårt val faktiskt...

    I övrigt så får vi starta bebisverkstan så smått igen nu, vi var ju tvugna att skippa en månad efter att jag blivit opererad... Få se om det ta sig nu..
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Eller alltså 30 tänkte jag ju fylla...
  4. 2
    Eller alltså 30 tänkte jag ju fylla...
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    trodde att vi bara blev yngre och yngre... 3 kanske vore lite väl häftigt..men 20 kanske? Känner verkligen med dig när det gäller bebisverksatd och dina olika jobbturer.
  6. 3
    trodde att vi bara blev yngre och yngre... 3 kanske vore lite väl häftigt..men 20 kanske? Känner verkligen med dig när det gäller bebisverksatd och dina olika jobbturer.

Liknande trådar

  1. Fullt upp
    By mammaLouise in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-22, 19:01
  2. Fullt ös!
    By mibelle in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 15:54
  3. Är det fullt upp hos er....
    By Nickisa in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-19, 17:13
  4. Fullt på HS
    By Lotta m M+bf12/10 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 12:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar