hmm..
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #1

    hmm..

    Han är 14 månader. Han får välling på kvällen innan han ska somna, men sen ska tänderna borstas och allt blir liksom förstört..tycker han borde ha vant sig vid det nu, har borstat hans tänder sen han var ca 7 månader.. Han vill absolut inte ligga hos mig och famnen ska vi inte tala om. Då blir det brottning!! Tänkte att han kanske är inne i någon period men det verkar inte vara någon annan här i 0805 som har problem med nattningarna...Får kanske prova 5 minuters metoden trots allt...
  2. 1
    hmm.. Han är 14 månader. Han får välling på kvällen innan han ska somna, men sen ska tänderna borstas och allt blir liksom förstört..tycker han borde ha vant sig vid det nu, har borstat hans tänder sen han var ca 7 månader.. Han vill absolut inte ligga hos mig och famnen ska vi inte tala om. Då blir det brottning!! Tänkte att han kanske är inne i någon period men det verkar inte vara någon annan här i 0805 som har problem med nattningarna...Får kanske prova 5 minuters metoden trots allt...
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #2
    Meddelandet var tänkt som svar till kirin. Förstår inte riktigt hur mangör, startade visst en ny tråd.. oops..
  4. 2
    Meddelandet var tänkt som svar till kirin. Förstår inte riktigt hur mangör, startade visst en ny tråd.. oops..
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    skippa borstningen

    Inte som tandläkaren säger, men här borstar vi tänderna före vällingen. Vällingen får L i sängen, och sedan somnar han nästan direkt av den. Här är det också brottning om han ska vara i famnen eller hos mig - men det funkar bra att låta honom snurra runt själv i sängen.
    Nattningar brukar gå i vågor - jag är glad så länge det varar att L kan somna själv. Jag har haft timslånga nattningar i omgångar med de andra två så jag vet hur det kan vara!
    Här är det välling, napp och snutte och egen säng som funkar bäst. Samt att bosta tänderna innan vällingen även om tandläkaren säger att man inte borde det...
  6. 3
    skippa borstningen Inte som tandläkaren säger, men här borstar vi tänderna före vällingen. Vällingen får L i sängen, och sedan somnar han nästan direkt av den. Här är det också brottning om han ska vara i famnen eller hos mig - men det funkar bra att låta honom snurra runt själv i sängen.
    Nattningar brukar gå i vågor - jag är glad så länge det varar att L kan somna själv. Jag har haft timslånga nattningar i omgångar med de andra två så jag vet hur det kan vara!
    Här är det välling, napp och snutte och egen säng som funkar bäst. Samt att bosta tänderna innan vällingen även om tandläkaren säger att man inte borde det...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar