Minns ni mej!? :) - Sidan 2
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #21
    Ska dock ta tag i det lite nu känner jag. Jonna är en underbar unge på många sätt men som många sa när hon var liten så är hon bestämd till tusen. Mot mej och mot alla andra, även kompisar på dagis. Det slutar inte alltid väl och ibland är hon direkt otrevlig.

    Ska se om jag kan författa ihop ngt om be er alla om råd här!
    Ja, gör det! Detta skulle jag också behöva diskutera.
  2. 21
    Ska dock ta tag i det lite nu känner jag. Jonna är en underbar unge på många sätt men som många sa när hon var liten så är hon bestämd till tusen. Mot mej och mot alla andra, även kompisar på dagis. Det slutar inte alltid väl och ibland är hon direkt otrevlig.

    Ska se om jag kan författa ihop ngt om be er alla om råd här!
    Ja, gör det! Detta skulle jag också behöva diskutera.
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #22
    Oj då, missade att jag fått ett svar, men svarar nu iaf nån läser här. Mitt gamla nick var weiwil, skrev väl inte så jätteofta i forumet, men jag borde ha funnits med på nån BF lista, Loella föddes den 2 mars men var beräknad till den 24 mars, så hon ploppade ut 3 veckor för tidigt.
  4. 22
    Oj då, missade att jag fått ett svar, men svarar nu iaf nån läser här. Mitt gamla nick var weiwil, skrev väl inte så jätteofta i forumet, men jag borde ha funnits med på nån BF lista, Loella föddes den 2 mars men var beräknad till den 24 mars, så hon ploppade ut 3 veckor för tidigt.
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #23
    Mmm, jag känner att mina barn är så stora att jag egentligen inte ska skriva om dem utan att fråga dem först, och det har jag ingen lust med, så när jag skriver blir det mest allmäna saker, eller om bebistiden...

    Jag har inga som helst tips om hur man hanterar bestämda barn.... men jag tror att det kommer gå alldeles utmärkt för Jonna, även om det är lite besvärligt just nu.
  6. 23
    Mmm, jag känner att mina barn är så stora att jag egentligen inte ska skriva om dem utan att fråga dem först, och det har jag ingen lust med, så när jag skriver blir det mest allmäna saker, eller om bebistiden...

    Jag har inga som helst tips om hur man hanterar bestämda barn.... men jag tror att det kommer gå alldeles utmärkt för Jonna, även om det är lite besvärligt just nu.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Minns ni det här?
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 08:33
  2. fan jag minns
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 14:29
  3. Jag minns att PO.P
    By *Lee* in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 17:09
  4. Minns ni oss????
    By wivsan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 14:03
  5. Minns ni mig?
    By Mingus in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-11-07, 15:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar