Sitter här med träningskläderna på
Vikt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Sitter här med träningskläderna på

    och skall strax ge mig ut på en joggingrunda i storm och regn och oväder. Jag kan erkänna att det har funnits dagar när det har kännts mer lockande att ge sig ut, tur att jag har nya skor så det finns något "spännande" med dagens runda ändå .
  2. 1
    Sitter här med träningskläderna på och skall strax ge mig ut på en joggingrunda i storm och regn och oväder. Jag kan erkänna att det har funnits dagar när det har kännts mer lockande att ge sig ut, tur att jag har nya skor så det finns något "spännande" med dagens runda ändå .
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Hoppas de nya skorna bär dig bra
  4. 2
    Hoppas de nya skorna bär dig bra
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Jag har för mig att du inte är gjord av socker så det ska säkert gå bra.
  6. 3
    Jag har för mig att du inte är gjord av socker så det ska säkert gå bra.
  7. ÅJ67 m 3 kidz
    #4
    Det var jobbigt idag men det beror nog inte på skorna är jag rädd.....
  8. 4
    Det var jobbigt idag men det beror nog inte på skorna är jag rädd.....
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Det gick inte så bra men det berodde nog inte på skorna utan på mig. Det var tungt att springa, testade att köra lite intervall istället men det var också jobbigt. Vet inte riktigt vad jag skall hitta på för att ta mig ur detta funderar på att köra ett par långa spinningpass nästa vecka för att få lite uthållighetsträning. Jag blir lite stressad av att det är midnattsloppet om 3 veckor och tjejmilen om 4 veckor och jag just nu inte fixar att springa i 45 minuter .
  10. 5
    Det gick inte så bra men det berodde nog inte på skorna utan på mig. Det var tungt att springa, testade att köra lite intervall istället men det var också jobbigt. Vet inte riktigt vad jag skall hitta på för att ta mig ur detta funderar på att köra ett par långa spinningpass nästa vecka för att få lite uthållighetsträning. Jag blir lite stressad av att det är midnattsloppet om 3 veckor och tjejmilen om 4 veckor och jag just nu inte fixar att springa i 45 minuter .
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Det där är ju lite olika hur det känns från gång till gång. Det kan mycket väl hända att det känns mycket bättre nästa gång du springer.

    Försök tänka så här: vad är det värsta som kan hända? Att du får gå en liten bit av loppen, och hur farligt är det egentligen?
  12. 6
    Det där är ju lite olika hur det känns från gång till gång. Det kan mycket väl hända att det känns mycket bättre nästa gång du springer.

    Försök tänka så här: vad är det värsta som kan hända? Att du får gå en liten bit av loppen, och hur farligt är det egentligen?
  13. ÅJ67 m 3 kidz
    #7
    Jag vet ju det egentligen och jag försöker intala mig att det nog är en tröskel jag skall över för att nå till nästa nivå eller nåt . Det var sånt grisväder när jag var ute idag så kläderna vägde nog mer än vanligt också, det måste ju ha haft en stor betydelse för hur tungt det kändes .
  14. 7
    Jag vet ju det egentligen och jag försöker intala mig att det nog är en tröskel jag skall över för att nå till nästa nivå eller nåt . Det var sånt grisväder när jag var ute idag så kläderna vägde nog mer än vanligt också, det måste ju ha haft en stor betydelse för hur tungt det kändes .

Liknande trådar

  1. Sur lukt i träningskläderna
    By Nujävlar! in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-08-06, 22:04
  2. Jag kastade på mig träningskläderna
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 20:50
  3. Sitter den fel??
    By Joleen in forum Kropp & hälsa
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 14:31
  4. Sitter här
    By -Nike- in forum _0507 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 09:19
  5. Nu drar jag på mig träningskläderna
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 22:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar