fotsvett på bebis?
_0906 Junibarn
  1. Anonym
    #1

    fotsvett på bebis?

    Min bebis verkar svettas mkt, jag trodde inte att bebisar gjorde det? Både händer och fötter luktar lite, händerna kan också vara lite fuktiga efter tex ett sovpass. Bebis sover mkt i vagnen, kan det vara för varmt i liften? Har inte många kläder på sig och bara en liten filt över benen.
    Ska fråga BVC men det kanske är någon här som vet ngt om svettiga bebisar?
  2. 1
    fotsvett på bebis? Min bebis verkar svettas mkt, jag trodde inte att bebisar gjorde det? Både händer och fötter luktar lite, händerna kan också vara lite fuktiga efter tex ett sovpass. Bebis sover mkt i vagnen, kan det vara för varmt i liften? Har inte många kläder på sig och bara en liten filt över benen.
    Ska fråga BVC men det kanske är någon här som vet ngt om svettiga bebisar?
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Inget jag hört något om tidigare men kolla du med bvc, när min dotter vaknar är hon lite svett fuktig i ryggen mot täcket hon ligger på men det tar ju bara någon minut från hon lyfts upp så är det borta, tyärr inget svar.
  4. 2
    Inget jag hört något om tidigare men kolla du med bvc, när min dotter vaknar är hon lite svett fuktig i ryggen mot täcket hon ligger på men det tar ju bara någon minut från hon lyfts upp så är det borta, tyärr inget svar.
  5. Anonym
    #3
    min dotter och min vänninas dotter svettas både om fötter och händer, min dotters svett luktar inte men min vänninas gör.
  6. 3
    min dotter och min vänninas dotter svettas både om fötter och händer, min dotters svett luktar inte men min vänninas gör.
  7. Medlem sedan
    Jun 2008
    #4
    Vår dotter har en förmåga att alltid ha händerna knutna så hon blir ofta väldigt varm och fuktig i handflatorna, sen har jag även märkt att hon brukar bli svettig i pannan när hon blir arg, det luktar inte men det känns när man stryker henne över huvudet..
  8. 4
    Vår dotter har en förmåga att alltid ha händerna knutna så hon blir ofta väldigt varm och fuktig i handflatorna, sen har jag även märkt att hon brukar bli svettig i pannan när hon blir arg, det luktar inte men det känns när man stryker henne över huvudet..
  9. Medlem sedan
    Jul 2006
    #5
    Min bebis blir lätt svettig, men hon luktar inte. Jo, fötterna har väl luktat lite surt nångång, men storebror luktade mer "fotsvett" (inte samma lukt som vuxna). Händerna är inte så svettiga här, utan det är värst i nacken.
  10. 5
    Min bebis blir lätt svettig, men hon luktar inte. Jo, fötterna har väl luktat lite surt nångång, men storebror luktade mer "fotsvett" (inte samma lukt som vuxna). Händerna är inte så svettiga här, utan det är värst i nacken.
  11. Medlem sedan
    Oct 2008
    #6
    Min äldsta son föddes med fotsvett!! Och han har haft det hela tidne o har de nu med (7år gammal) så nog kan de svettas o ha fotsvett. Hans luktar dock inget (än så länge)...
  12. 6
    Min äldsta son föddes med fotsvett!! Och han har haft det hela tidne o har de nu med (7år gammal) så nog kan de svettas o ha fotsvett. Hans luktar dock inget (än så länge)...

Liknande trådar

  1. Fotsvett
    By ooIndicaoo in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-18, 08:54
  2. Fotsvett!
    By Vimse in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 10:05
  3. fotsvett?
    By anonymt namn in forum En bra idé
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 21:17
  4. Fotsvett!?! =D
    By Mika&Dami in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 07:00
  5. fotsvett..
    By svettobert!! in forum En bra idé
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 18:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar