Fixa trassligt syntethår?
En bra idé
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Fixa trassligt syntethår?

    När barnen lekt ett tag med barbiedockor, my little ponnysar och andra leksaker med syntetiskt hår är det mest trassligt och går inte längre att kappa och fixxa med. Någon som har tips på hur man reder ut det och får det fint igen?
  2. 1
    Fixa trassligt syntethår? När barnen lekt ett tag med barbiedockor, my little ponnysar och andra leksaker med syntetiskt hår är det mest trassligt och går inte längre att kappa och fixxa med. Någon som har tips på hur man reder ut det och får det fint igen?
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Jo jag har hört att man kan bada håret i sköljmedel så ska det gå att reda ut igen. Har dock aldrig testat själv! Lycka till!
  4. 2
    Jo jag har hört att man kan bada håret i sköljmedel så ska det gå att reda ut igen. Har dock aldrig testat själv! Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jul 2000
    #3
    Dottern ärvde kusinens barbiedockor, då de var både trassliga i håret och inpyrda lade jag dem i en stor balja med vatten och sköljmedel, och de blir fräscha igen. Sminkdockans hår har jag räddat med hjälp av vanligt hårbalsam!
  6. 3
    Dottern ärvde kusinens barbiedockor, då de var både trassliga i håret och inpyrda lade jag dem i en stor balja med vatten och sköljmedel, och de blir fräscha igen. Sminkdockans hår har jag räddat med hjälp av vanligt hårbalsam!

Liknande trådar

  1. Trassligt hår?
    By raqven in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2012-01-22, 20:41
  2. Trassligt hår på sonen
    By SandraB in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 15:10
  3. Trassligt underliv + b-vitamin
    By rabarber36 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-16, 13:14
  4. Trassligt löshår
    By KarroM in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 16:26
  5. Trassligt..?
    By Kajolee in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-20, 22:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar