Ilningar mellan benen
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Ilningar mellan benen

    Har ganska mycket samandragningar och ibland så ilar det till inne i underlivet. Kan det vara livmodertappen som spökar? Är det någon anna som har ilningar och "hugg" i underlivet?
    Magen är som ett bowlingklot, stenhård.
    Längtar massor tills detta är över, vill ha bebben nu!
    Men tror ändå att det är ett tag kvar. Har bf den 11 aug.
  2. 1
    Ilningar mellan benen Har ganska mycket samandragningar och ibland så ilar det till inne i underlivet. Kan det vara livmodertappen som spökar? Är det någon anna som har ilningar och "hugg" i underlivet?
    Magen är som ett bowlingklot, stenhård.
    Längtar massor tills detta är över, vill ha bebben nu!
    Men tror ändå att det är ett tag kvar. Har bf den 11 aug.
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Ilningarna är helt normala..dom har jag känt av i ett par veckor nu..
  4. 2
    Ilningarna är helt normala..dom har jag känt av i ett par veckor nu..
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Jag har också ilningar. Ilningar, sammandragningar och värk när jag går. Kanske är det bebisens huvud som trycker på? Har för mig att jag har hört det nånstans, att man känner så om huvudet har sjunkit ner i bäckenet.
  6. 3
    Jag har också ilningar. Ilningar, sammandragningar och värk när jag går. Kanske är det bebisens huvud som trycker på? Har för mig att jag har hört det nånstans, att man känner så om huvudet har sjunkit ner i bäckenet.
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Bebins huvud tror jag. Jag har haft ilningar rätt länge och bebben är nu ruckbar. Tror att det helt enkelt är så att bebben snurrar runt lite långt ner, det är det som känns. Stenhård mage är ju sammandragningar helt enkelt, dvs livmodern övar sig inför förlossningen.
  8. 4
    Bebins huvud tror jag. Jag har haft ilningar rätt länge och bebben är nu ruckbar. Tror att det helt enkelt är så att bebben snurrar runt lite långt ner, det är det som känns. Stenhård mage är ju sammandragningar helt enkelt, dvs livmodern övar sig inför förlossningen.
  9. Medlem sedan
    Mar 1999
    #5
    Jag har haft ilningar och hugg (känns som små elektriska stötar nästan) i några månader nu. Tror det är när bebisen stöter neråt med huvudet, det är iallafall vad jag fått sagt till mig Den här bebben började m d mkt tidigare än sina syrror.
  10. 5
    Jag har haft ilningar och hugg (känns som små elektriska stötar nästan) i några månader nu. Tror det är när bebisen stöter neråt med huvudet, det är iallafall vad jag fått sagt till mig Den här bebben började m d mkt tidigare än sina syrror.
  11. Medlem sedan
    Nov 2008
    #6
    Precis samma här med, sedan ett par veckor... Stenhårt livmoder och ett ilande tryck neråt.
    Hoppas och tror att det är som det ska. Har bf den 17 aug och tror också att det är en bra stund kvar... BLÄ!
  12. 6
    Precis samma här med, sedan ett par veckor... Stenhårt livmoder och ett ilande tryck neråt.
    Hoppas och tror att det är som det ska. Har bf den 17 aug och tror också att det är en bra stund kvar... BLÄ!

Liknande trådar

  1. Ilningar i benen?
    By nettem3 in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-10-25, 13:03
  2. Ont mellan benen...
    By Minonna in forum _1007 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-24, 08:52
  3. Ont mellan benen?
    By Tokbebis in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-06, 15:17
  4. Ilningar ner i benen?
    By TheOneAndOnly in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-24, 11:43
  5. Ont mellan benen
    By Kristin med 8 barn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 17:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar