ojoj!!
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    ojoj!!

    Men vad längesen man skrev nått här...jag har ju då fått mig en liten bäsa till, en Nina som kom den 4 juli och det funkar änsålänge bra, Niklas kämpar med sin allrgi och överkänslighet mot både det ena och andra han växr sakta men säkert och har faktist lyckats passera 10 kg sådär vid 2,5 år så han e liten. Nina kommer nog att växa i kapp honom för hon hade en bra start, 4370 g vägde hon och det går fort uppåt för henne.
    Ja det var lite från mig om nån var intresserad...
  2. 1
    ojoj!! Men vad längesen man skrev nått här...jag har ju då fått mig en liten bäsa till, en Nina som kom den 4 juli och det funkar änsålänge bra, Niklas kämpar med sin allrgi och överkänslighet mot både det ena och andra han växr sakta men säkert och har faktist lyckats passera 10 kg sådär vid 2,5 år så han e liten. Nina kommer nog att växa i kapp honom för hon hade en bra start, 4370 g vägde hon och det går fort uppåt för henne.
    Ja det var lite från mig om nån var intresserad...
  3. Medlem sedan
    Jul 2006
    #2
    Hej!
    Ja här är det lugnt... Alla jagar väl sina små vilddjur Grattis till lilla Nina! Va roligt! Min Nellie blir också 2½ snart, den 11:e. Helt otroligt att det går så fort! Vi njuter av semester ett tag till innan höstterminen drar igång.
    Ha det bra!
  4. 2
    Hej!
    Ja här är det lugnt... Alla jagar väl sina små vilddjur Grattis till lilla Nina! Va roligt! Min Nellie blir också 2½ snart, den 11:e. Helt otroligt att det går så fort! Vi njuter av semester ett tag till innan höstterminen drar igång.
    Ha det bra!
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Grattis till lilla Nina! Vad skoj med en stor liten lillasyster! M. fick två små kusiner med några dagars mellanrum också i början av juli så lite bebisgos har det blivit här med.

    Härligt att 10 kg är passerade i alla fall!

    Kram Lima
  6. 3
    Grattis till lilla Nina! Vad skoj med en stor liten lillasyster! M. fick två små kusiner med några dagars mellanrum också i början av juli så lite bebisgos har det blivit här med.

    Härligt att 10 kg är passerade i alla fall!

    Kram Lima
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Vi har haft problem att passera 10 kg vi oxå. Men Gabriel hade ju en tuff startvikt på bara 1100g så det är väl inte så konstigt. Men han närmar sej sakta med säkert 11 kg.
  8. 4
    Vi har haft problem att passera 10 kg vi oxå. Men Gabriel hade ju en tuff startvikt på bara 1100g så det är väl inte så konstigt. Men han närmar sej sakta med säkert 11 kg.
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Grattis till tösabiten o hoppas allt fortsätter att gå framåt sakta men säkert!
  10. 5
    Grattis till tösabiten o hoppas allt fortsätter att gå framåt sakta men säkert!

Liknande trådar

  1. Ojoj..
    By *thumlan* in forum Autismspektrum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 20:32
  2. ojoj..
    By kayak in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-13, 09:10
  3. OJOJ...
    By Siri77 in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 12:01
  4. ojoj!
    By Z väntar. in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 07:48
  5. Ojoj..
    By celi in forum Försöker bli med barn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 19:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar